וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בדרום: אב נסע לאחור ודרס למוות את בנו

רמי שני

7.7.2011 / 20:04

האב נסע לאחור כשניסה להיכנס לחנייה ביישוב בדואי לא מוכר ולא הבחין בבנו התינוק שעמד במקום. התינוק נפגע והובהל למרפאה המקומית שם נקבע מותו. האב נלקח לחקירה

אסון ליד רהט: תינוק כבן שנה נדרס היום (חמישי) למוות, לאחר שאביו, שביקש להחנות את מכוניתו בחצר הבית בו מתגוררת המשפחה, לא הבחין בבנו שעמד מאחורי הרכב. בני המשפחה הבהילו את התינוק הפצוע למרפאה מקומית, שם נאלצו אנשי הצוות הרפואי לקבוע את מותו. האב נלקח לחקירה.

מחקירה ראשונית עולה, כי בני משפחה שהיו במקום הבחינו כי האב עומד לפגוע בתינוק וזעקו לעברו, אולם זה כבר היה מאוחר מדי. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למרפאה המקומית בעיר ביצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ בסופו של דבר לקבוע את מותו.

בשל תיאור האירוע כפי שנמסר מפי בני המשפחה, הוזעקו למקום גם חוקרי משטרה, שעצרו את האב לחקירה. בשלב זה טרם הוברר אם האב נסע במתכוון לאחור, וחקירת המקרה נמשכת.

לפני כחודש אירע מקרה דומה, כאשר פעוט כבן שנתיים נפצע באורח קשה מפגיעת מכונית בחצר ביתו בכפר עראבה, כאשר גם במקרה זה נהג רכב שנסע לאחור לא הבחין בפעוט. צוות של מד"א העניק לפצוע טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה באמצעות מסוק.

עוד באותו נושא:
בן שנתיים נדרס למוות אך משפחתו דיווחה שנפל
פעוט נדרס על ידי אוטובוס במודיעין עילית, מצבו קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully