וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט נדרס על ידי אוטובוס במודיעין עילית, מצבו קשה

אריאל נוי

27.6.2011 / 0:13

כונני "איחוד הצלה" העניקו טיפול ראשוני לפעוט בן שנתיים וחצי שפרץ לכביש במודיעין עילית ונפצע באורח קשה. צוות של מגן דוד אדום פינה את הפעוט לבית החולים שיבא בתל השומר

פעוט בן שנתיים וחצי נפצע אמש (ראשון) באורח קשה מפגיעת אוטובוס בעיר מודיעין עילית. כונני "איחוד הצלה" העניקו לפעוט טיפול ראשוני וצוות של מגן דוד אדום ממרחב איילון שהגיע למקום, פינה אותו לבית החולים שיבא בתל השומר. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

כונן ב"איחוד הצלה" שהגיע לזירת התאונה סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר בתאונה מאוד קשה. לפי עדויות של נוכחים בזירה, הפעוט התפרץ לכביש ונפגע מאוטובוס חולף. כשהגענו למקום הוא היה ללא דופק. התחלנו להעניק לו טיפול רפואי מסיבי, עד שהגיע רופא של מגן דוד אדום שהמשיך בטיפול".

בתוך כך, שני צעירים בני 17 ו-25 נפצעו הערב באורח קשה, לאחר שהתהפכו עם רכבם בין להבים וחורה בדרום. מחקירה ראשונית עולה כי הרכב הידרדר כ-20 מטרים לוואדי. צוותים של מגן דוד אדום פינו את השניים לבית החולים סורוקה בבאר שבע. מוקדם יותר נפצעה צעירה בת 24 באורח קשה לאחר שהתנגשה עם רכבה במשאית בצומת כנות, סמוך לגדרה. כונני "איחוד הצלה" העניקו טיפול ראשוני לצעירה והיא פונתה לבית החולים קפלן ברחובות.

עוד בנושא תאונות דרכים:

חשד לפגע וברח: גופת אישה נמצאה על כביש ליד עכו
נער בן 13 נדרס למוות בכניסה ליישוב עלי
גבר נפצע קשה ואשתו ההרה נפצעה קל בתאונה בנשר

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

עדכון ראשון: 21:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully