וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתמחים ימשיכו היום בהגשת מכתבי ההתפטרות

אריאל נוי

7.8.2011 / 5:35

רופאים מתמחים מבתי חולים בתל אביב, בירושלים ובערים נוספות ישלימו היום את המהלך עליו הכריזו חבריהם ביום חמישי. ההערכות הן שמדובר ברוב גורף של המתמחים במרבית בתי החולים

עומדים על שלהם: הרופאים המתמחים ימשיכו היום (ראשון) בהגשת מכתבי התפטרותם, במחאה על ההסכם המסתמן בין נציגי ההסתדרות הרפואית לנציגי משרדי האוצר והבריאות. המתמחים טוענים כי ההסכם לא מציע פתרונות מספקים למצוקותיהם, בדגש על גובה שכרם. בין המתפטרים מתמחים בבית החולים איכילוב בתל אביב, בית החולים וולפסון בחולון, בית החולים הדסה בירושלים, בית החולים מאיר בכפר סבא, בית החולים הלל יפה בחדרה ובית החולים זיו בצפת. ההערכה היא כי מדובר ברוב גורף של המתמחים במרבית בתי החולים.

בכך ישלימו המתמחים את המהלך שהחלו ביום חמישי, עם החלטתם להגיש את מכתבי ההתפטרות שהכינו מראש. חלקם הגישו את המכתבים עוד באותו היום, והיום ישלימו את המהלך אלו שכבר סיימו את עבודתם כשהתקבלה ההחלטה.

שביתת הרופאים - כותרות אחרונות
דעה: למה התפטרתי מעבודתי כרופאה מתמחה
אידלמן: ”עיתוי הגשת מכתבי ההתפטרות אינו נכון”
המחאה בעיצומה: רופאים מתמחים הגישו מכתבי התפטרות
סוף לשביתה? פריצת דרך במו”מ בין הרופאים והאוצר

"העיתוי לא נכון"

יו"ר ההסתדרות הרפואית, ליאוניד אידלמן, תקף בשבוע שעבר את החלטת המתמחים ואמר כי "עיתוי הגשת מכתבי ההתפטרות אינו נכון ואינו נחוץ, במיוחד אחרי שהשגנו תוספת של אלף תקנים שתשפר את מצוקת התקנים ותפחית את מספר התורנויות".

עוד אמר אידלמן בעניין התפטרות המתמחים כי "עדיין לא בדקתי את כל ההשלכות שלה. לכל אדם יש זכות להביע רגשות ולעשות צעדים אך אני מאמין שרוב הרופאים שהגישו התפטרות יחזרו למערכת. בימים האחרונים קיבלתי מאות פניות מרופאים - כולל מתמחים - כולם רוצים לחזק את ההסתדרות הרפואית ולתת רוח גבית למאבק".

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully