וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק דיור: במאהל בת"א קוראים לשחרור פולארד

פנחס וולף

4.8.2011 / 15:41

פעילים במאהל ברוטשילד מפגינים גם למען שחרורו של המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד לאחר הדיווחים האחרונים על ההחמרה במצבו הבריאותי. אסתר פולארד: "הדבר מאוד מרגש אותי"

ג'ונתן פולארד זוכה לתמיכה ממחאת האוהלים בשדרות רוטשילד: לוואלה! חדשות נודע כי פעילים במאהל ברוטשילד ששמעו על ההחמרה במצבו של המרגל הישראלי הכלוא בארה"ב הרגישו, לדבריהם, שהם חייבים לעשות מעשה שיחזק אותו ואת אשתו, אסתר. הפעילים הניפו שלטים הקוראים לשחרורו וביקשו מיושבים נוספים במאהל להצטלם עמם. הוועד למען פולארד שלח את התמונות לאסתר פולארד.

מחאת האוהלים - הכותרות האחרונות:
המחאה חוצה גבולות: אוהל הוקם גם מול הבית הלבן
העמותות הצטרפו למחאה: "רוצים חלק בקבלת ההחלטות"
המחאה על מחיר הסולר: נהגי המוניות חסמו את צומת קפלן בת"א
נתניהו על המחאה: "גל פופוליסטי סוחף את המדינה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעילים הניפו שלטים הקוראים לשחרורו וביקשו מיושבים נוספים במאהל להצטלם עמם. ההפגנה למען פולארד במאהל היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו מפגינים כאן כבר שבועיים למען איכות החיים והדיור של כולנו, אבל כששמענו את החדשות הקשות הבנו שאנחנו חייבים לעשות משהו מינימלי למען מישהו שפעל למען כולנו, נענש עונש נורא וכבר 26 שנה אין לו חיים ובטח לא בית", אמר אליהו ניסים, מיוזמי המחאה. "התגובות שקיבלנו מכולם היו נלהבות וחזקות מאוד. אנשים התרגשו, ביקשו שנמשיך ביוזמה גם בימים הבאים והבטיחו לעזור".

אסתר פולארד הגיבה ליוזמה ואמרה, כי "הדבר מאוד מרגש אותי, במיוחד כאשר אני לבדי בבאטנר (העיירה בה כלוא פולארד)". פולארד הוסיפה כי שוחחה עם בעלה לאחר הניתוח וסיפרה שהוא נמצא בהשגחה רפואית בתא המאסר ושקולו נשמע חלוש. "אחרי 26 שנים, הגיע הזמן שג'ונתן יחזור לישראל, ויקבל כאן את הטיפול והשיקום שהוא כל כך זקוק לו", אמרה.

דובר הוועד למען פולארד, עדי גינזבורג, סיפר כי "אנשים אמרו לנו שהם לא מסוגלים לעכל את האכזריות הזו. שאלו אותנו 'איך יכול להיות שכל העולם פונה לאובמה והוא אפילו לא מגיב. זה יחס של חבר? זה יחס אנושי?'. אנשים לקחו מאוד קשה את החדשות האחרונות בנושא, ואמרו לנו שהם לא מסוגלים להבין איך אחרי כל הקריאות לשחרורו, אובמה לא נתן לו לצאת אפילו ללווית אביו. אם זה היה הפוך, אם היה מדובר באמריקני שכלוא בישראל, מישהו חושב שהוא לא היה יוצא ללוויה של אבא שלו?".

לקריאה הצטרפה בימים האחרונים גם ח"כ זהבה גלאון (מרצ), כלת "פרס קרטר לזכויות אדם", שאמרה כי לאחר שנים כה רבות בכלא יש לשחרר את פולארד מסיבות הומניטריות.

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully