וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העמותות הצטרפו למחאה: "רוצים חלק בקבלת ההחלטות"

ארגון מנהיגות אזרחית, ארגון הגג של העמותות והארגונים ללא כוונת רווח, פנה בקריאה לממשלה לכלול את נציגי העמותות בדיונים עם מנהיגי המחאה. הארגון יקיים כנס חירום בשבוע הבא

גם העמותות מצטרפות למאבק: ארגון מנהיגות אזרחית, ארגון הגג של העמותות והארגונים ללא כוונת רווח בישראל, יצא היום (חמישי) בקריאה לממשלה שלא לקיים דיונים עם מנהיגי המחאה החברתית ללא נציגות של העמותות.

המחאה נמשכת - הכותרות האחרונות:
המחאה על מחיר הסולר: נהגי המוניות חסמו את צומת קפלן בת"א
נתניהו על המחאה: "גל פופוליסטי סוחף את המדינה"
מחאת העגלות: הורים יצעדו היום ב-11 מוקדים
המאבק נמשך: עשרות שלטי מחאה נתלו באתרי בנייה בת"א
הצוות המיוחד לטיפול במחאה: שטייניץ, סער וארדן

בפנייה שהועברה היום ללשכת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, דרש הארגון לשלב נציג מטעם העמותות בוועדה החדשה שצפוי להקים ראש הממשלה בניסיון לפתור את המשבר.

הארגון קרא לממשלה לנצל את קיומו של "השולחן העגול הממשקי" בו מכונסים כיום 32 נציגים בולטים של המגזר הציבורי, המגזר השלישי והמגזר העסקי – כפלטפורמה להובלת המהלכים החברתיים. "ממשלת ישראל ממשיכה באותה מדיניות שהביאה למחאה, היא מדירה את נציגי המגזר השלישי מההידיינות הנוכחית לפתרון המשבר החברתי העכשווי", אמר גיורא רוזן מנכ"ל מנהיגות אזרחית. "העמותות מטפלות במהלך כל השנה באוכלוסיות מוחלשות ומעלות באופן תדיר את הקולות לממשלה. לא ייתכן שבעת משבר הן יידחקו ממוקד קבלת ההחלטות".

במהלך ישיבת הוועד המנהל של הארגון הביעו נציגי הארגונים והעמותות תמיכה במאבק החברתי וציינו שאם לא יינתנו פתרונות הולמים - יורחב המאבק. עוד הוחלט כי הארגון יקיים בשבוע הבא כינוס חירום אליו יוזמנו נציגי העמותות, שרים וחברי כנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully