וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק נמשך: עשרות שלטי מחאה נתלו באתרי בנייה בת"א

הצעירים הממשיכים במחאה על מחירי הדיור הפיצו שלטים באתרי בנייה בת"א, בהם נכתב כי "גם כאן לא ייבנה דיור בר השגה". "אישור חוק הווד"לים פירושו להכניס אצבע לעין של מנהלי המאבק"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק)

מחאת האוהלים נמשכת: עשרות סטודנטים התפרשו אמש (רביעי) ברחבי העיר תל אביב ותלו שלטי מחאה באתרי בנייה שונים במחאה על חוק הווד"לים שאושר אתמול בכנסת, ובטענה כי באתרים נבנים בניינים לעשירים בלבד. "גם כאן לא ייבנה דיור בר השגה" נכתב בשלטים.

מדינה במחאה - כותרות אחרונות:
יום בשדרה: פעילי ימין, מילואימניקים ורפתנים
חוק הווד”לים אושר, המוחים: ”נחריף הצעדים”
במחאה על חוק הווד”לים: חסימות כבישים בכל הארץ

הפגנה בגן הורדים ירושלים נגד חוק הודלים, יולי 2011. עומר מירון
"לא יכול להיות שמשתינים עלינו ואנחנו מספרים שזה גשם". מפגינים בירושלים נגד חוק הוודל"ים/עומר מירון

"הגענו לנקודה שאחננו לא יכולים להמשיך עם המחאה היחסית רגועה שלנו", אמר גיא שריקי, חבר באגודת הסטודנטים במכללה למנהל בראשון לציון. "אנחנו מתכוונים לקחת אותה כמה צעדים קדימה. מבחינתו, אישור חוק הווד"לים פירושו להכניס אצבע לתוך העין של מנהלי המאבק והתאחדות הסטודנטים. אנחנו לא נשתוק, לא יכול להיות שמשתינים עלינו ואנחנו מספרים לכולם שיורד גשם".

הפגנה בגן הורדים ירושלים נגד חוק הודלים, יולי 2011. עומר מירון
"הזילול וההתעלמות אינם חדשים לנו"/עומר מירון

שריקי הוסיף וקרא לכל הציבור להגיע לעצרת המחאה שתתקיים גם במוצאי שבת הקרובה בתל אביב ובערים נוספות. "אנחנו קוראים לכולם לצאת לרחובות שוב בשבת הקרובה. חבר'ה, משתינים עלינו, מספיק".

"לא היינו מופתעים מאישורו של החוק. ההתעלמות והזלזול אינם חדשים לנו", אמרה מוקדם יותר סתו שפיר, מיוזמי המחאה, על אישור החוק. "בכל זאת הייתה לנו תקווה קטנה. זהו יום של אכזבה גדולה. הממשלה ממשיכה להתעלם מהעם שבחר בה ואנחנו מבטיחים להחריף את המאבק".

גלעד ארדיטי, גם הוא מיוזמי המאבק אמר כי "הכנסת מנותקת מהעם. אמרו לנו ש-150 אלף אנשים שהגיעו בשבת, לא מייצגים את העם". גם ארדיטי קרא לציבור להגיע לעצרת הקרובה בשבת, והבטיח כי היא "תוכיח אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully