וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פרץ ביקר במאהל בחולון ומנע מפעילה להתאבד

ח"כ עמיר פרץ ביקר במאהל המחאה ברחוב ג'סי כהן בחולון, ונתקל בתגובות מעורבות. במהלך הביקור איימה אחת הפעילות לקפוץ מגג אחד הבתים, ולאחר ששוחחה עם פרץ ניאותה לרדת לקרקע

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: אביב אברמוביץ')

ח"כ עמיר פרץ, המתמודד על ראשות מפלגת העבודה, ביקר היום (ראשון) במאהל מחאת האוהלים ברחוב ג'סי כהן בחולון, ונתקל – כמו פוליטיקאים רבים לפניו – בתגובות מעורבות מצד הפעילים. "המדינה צריכה לעצור, אנשים ימותו כאן", זעקו לעברו. "זה כבר לא נסבל, אין עם מי לדבר". פרץ שמע מהתושבים ביקורת קשה על הזנחה מצד ממשלות ישראל לאורך השנים, ועל כך שרבים מהם מחזיקים שנים באישורי זכאות לדיור ציבורי, מבלי שהצליחו לממשם.

לדבריו, הפתרון הוא בשינוי כללי המשחק. "אמרתי שיש שני דברים: תכנון לטווח ארוך מול צווי חירום. המלחמה על הבית היא מלחמה. כשיש מלחמה, הממשלה צריכה להתנהג בכלים אחרים ולא להמשיך עם אותם כלים. הצעתי לקבוע קריטריונים לפיהם אדם שאין לו דירה או שקונה או שוכר דירה לראשונה, יקבל באופן ישיר חלק יחסי לטובת שכר הדירה שלו".

בזמן שח"כ פרץ ניסה להציע פתרונות, עלתה אחת מדיירות אחד הבתים הסמוכים לגג הבית, ואיימה להתאבד בשל מצוקתה. פרץ ביקש לעלות לגג על מנת לשוחח עמה, ומשנעתרה, טיפס למעלה והצליח להניא אותה מהרעיון. יצויין, כי ביום שישי האחרון ניסתה דיירת נוספת של מחאת האוהלים בחולון לשים קץ לחייה. עדי ראייה סיפרו כי האישה, אם חד הורית שאחת מבנותיה חולה באפילפסיה, ניסתה להתאבד באמצעות בליעת כדורים. זאת לאחר שפונתה מדירה של חברת "עמידר" והוגדרה כמחוסרת בית. היא אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים וולפסון בעיר.

מחאת האוהלים - הכותרות האחרונות:
דובר רה"מ על מחאת האוהלים: "כנסו לפרופורציות"
קיצוץ בביטחון לטובת רווחה? גנץ: "נקבל כל גזירה"
מאהל ראשון באילת: "הבעיה האמיתית נמצאת פה"
נתניהו הורה על פתיחה בהידברות עם ראשי מחאת הדיור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully