וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאהל ראשון באילת: "הבעיה האמיתית נמצאת פה"

31.7.2011 / 16:05

בחום של 42 מעלות, המאהל הראשון בעיר הדרומית בישראל מעט מנומנם אך מציע תקווה אמיתית לאלה שהכי זקוקים לה: חסרי בית שמתגוררים במאהל ומוצאים פינה מוצלת בקיץ האילתי

מאהל מחאה ראשון על מחירי הדיור הוקם היום (ראשון) באילת. במאהל הוקמו שמונה אוהלים ובמהלך שעות היום הוא מאוכלס בעיקר על ידי חסרי בית, שמגיעים עליו כדי למצוא מקלט מהשמש הקופחת: בימים האחרונים נמדדו בעיר 42 מעלות חום.

המאהל ממוקם בסמוך לתחנה המרכזית ועל אף השלטים שמעטרים את האוהלים ועליהם הכיתוב "צדק חברתי" ו-"גם באילת אין דיור בר השגה", רוח המחאה אינה ניכרת בו. "מבחינתנו זה פשוט מקום נעים בגלל הצל", מספר אברם לוי, מחוסר דיור בן 61 ותושב ותיק באילת שמתגורר במאהל עם שלושה מחבריו. "אנחנו לא פה בגלל המחאה, אלא כי נעים. אנחנו או פה או בים".

עוד על מחאת הדיור:
נתניהו הורה על פתיחה בהידברות עם ראשי מחאת הדיור
פעילי מחאת הדיור לנתניהו: "מוכנים לדבר רק איתך"
פירות המחאה: מחיר הדלק לא יעלה
מחאת הדיור: כ-150 אלף הפגינו בעצרות ברחבי המדינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בתל אביב לא מצליחים לראות נכון את בעיית הדיור באילת". המאהל באילת, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לעומתם, יש מי שמקווה לעורר מחאה גם באילת. פרידה פרידלשטיין, גננת תושבת העיר בת 45, הגיעה בשעות האחרונות להקים אוהל תשיעי במאהל המחאה. "עכשיו אני בחופש וזאת הזדמנות מצוינת להצטרף לאנשים באוהלים. בתל אביב לא מצליחים לראות נכון את בעיית הדיור באילת. שכר הדירה שלי, של בעלי, ושל שני הילדים שלי בדירת שני חדרים הוא 2,800 שקלים לחודש, ויוקר המחיה הוא כמעט כמו בתל אביב. באילת נמצאת הבעיה האמיתית כי המשכורות נמוכות בהרבה מבמרכז ורוב האנשים מרוויחים מינימום ומטה", הסבירה פרידלשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully