וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים סיירו במועדון בת"א: "פשיעת העולים מדאיגה"

ועדת העלייה והקליטה של הכנסת סיירה אתמול במועדונים בתל אביב, בצל הנתונים המדאיגים לפיהם 60% מהתיקים הפליליים הנפתחים בכל שבוע הם של בני נוער עולים. "באנו לשטח לראות מה קורה"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק)

ועדת העלייה והקליטה של הכנסת ערכה אמש (חמישי) סיור במועדונים בתל אביב, זאת בעקבות נתונים גבוהים אודות אחוז בני הנוער העולים באירועים אלימים במתחמי הבילויים. יו"ר הוועדה, ח"כ דני דנון (ליכוד) אמר במהלך הסיור כי "כמעט פי שניים מהנוער העולה מעורב באירועים פליליים. לכן באנו לשטח, לדבר עם בני הנוער, לראות בדיוק מה קורה".

על פי ח"כ דנון, הנתונים בנושא מעורבות בני נוער עולים בפשיעה "מדאיגים". "המשטרה דיווחה לנו שלמעלה מ-60% מהתיקים הפליליים שנפתחים כל שבוע הם של ילדים של עולים חדשים. זה נתון מדאיג ביותר. אנחנו מנסים היום לדבר עם בני הנוער ועם בעלי המועדונים כדי להבין למה כל כך הרבה בני נוער עולים מעורבים באירועים פליליים", הסביר דנון.

עוד הוסיף דנון כי זוהי אחריותה של הוועדה בראשותו למצוא את מקור הבעיה ואת הפתרונות עבור בני הנוער העולים. "אנחנו צריכים כחברי כנסת, כחברי ועדת עלייה וקליטה, צריכים למצוא את הפתרונות לדבר. ברור שמדובר בהתפוצצות של בועה של תסכולים ממהלך השבוע, שמתנקזים לתל אביב במהלך סוף השבוע", אמר.

עוד באותו נושא:
בת 14 התעלפה משתייה בחיפה: "הכניסו לה סם"
הנשיא לבני הנוער: "מטופש להיהרג בגלל אלכוהול"
חשד לרצח: בן 16 נדקר למוות הלילה בבאר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully