וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 16 נדקר למוות הלילה בבאר שבע

רמי שני

4.6.2011 / 13:47

הנער נפצע באורח קשה במהלך תגרה בשכונת רמות בבאר שבע, וכעבור כמה שעות נקבע מותו בבית החולים. המשטרה עצרה נער בן גילו בחשד לרצח. החברים סיפרו: החשוד "נער טוב ממשפחה נורמלית"

נער בן 16 שנפגע הלילה (שבת) באורח קשה מדקירה בעימות עם נער אחר בבאר שבע, מת בשעות הצהריים מפצעיו בבית החולים סורוקה בעיר. לאחר כמה שעות נעצר נער, אף הוא כבן 16, בחשד לרצח. ככל הנראה, השניים היו בגילופין בשעת התקרית, שאירעה סמוך לביתו של אחד מהם. אחד מתושבי השכונה סיפר כי השניים מתווכחים ביניהם בשעת לילה מאוחרת, אך לא ייחס חשיבות לצעקות ששמע.

חבריהם של השניים, הלומדים בבית ספר התיכון בשכונה, סיפרו לוואלה! חדשות כי החשוד בדקירה הוא "נער טוב ממשפחה נורמלית", וכי הם אינם מבינים כיצד הוא היה מעורב, לכאורה, באירוע האלים. השניים, סיפרו, היו "חברים טובים". עם זאת הם ציינו כי הנער שנדקר למוות "ידוע כאחד שמעשן ושותה" מדי פעם.

מספר שעות לאחר התקרית בבאר שבע, נפצע צעיר בן 20 מדקירה במושב אחוזם שבחבל לכיש, גם הוא במהלך קטטה. הוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התקרית ובמצוד אחר החשוד בדקירה. גם שלשום נדקר צעיר בן 26 ברחוב החרש בתל אביב בקטטה בין מבלים. הוא פונה לבית החולים איכילוב בעיר כשהוא סובל מדקירות בחזה ובגב במצב בינוני. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully