וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 14 התעלפה משתייה בחיפה: "הכניסו לה סם"

קובי מנדל

18.7.2011 / 10:50

הצעירה נמצאה הלילה כשהיא מחוסרת הכרה לאחר ששתתה משקאות אלכוהוליים בעיר. היא פונתה לבית החולים רמב"ם שם טופלה ושוחררה לביתה

הנערה בת ה-14 מחיפה שפונתה הלילה לבית החולים לאחר שאיבדה את הכרתה בעקבות שתיית אלכוהול, שוחררה היום (שני) מבית החולים לביתה. הנערה שתתה אלכוהול עם חברותיה בגן ציבורי ליד מועדון במפרץ חיפה. במהלך הבילוי איבדה את הכרתה וחברותיה הזמינו צוות מגן דוד אדום. החברות סיפרו לצוות ההצלה כי חברתן התמוטטה וכי ייתכן שהוכנס לה סם לתוך המשקה ללא ידיעתה.

הצוות פינה את הנערה במצב קריטי אך יציב לבית החולים רמב"ם בעיר. היא טופלה בחדר המיון והכרתה שבה אליה. דובר מרחב כרמל של מגן דוד אדום, עופר יעקב, סיפר לוואלה! חדשות כי במהלך השנה שעבר טופלו בשל שתיית אלכוהול מופרזת כ-70 בני נוער בעיר.

לפני כחודש נהרגו ארבעה צעירים תושבי עכו בגילאי 15 עד 26 לאחר שהתנגשו עם רכבם בקיר בית הספר הטכני בחיפה לאחר ששתו לשוכרה. על פי קרובי משפחתם שבילו איתם בליל התאונה בחתונה, הארבעה השתכרו באירוע ואף המשיכו לבלות גם אחריה. על פי עדת הראייה היחידה לתאונה, הרכב נסע בפראות ובמהירות מופרזת, ועל פי המשטרה נמצאו ברכב בקבוקי בירה.

עוד באותו נושא:
אהרונוביץ' רוצה להרחיב את החקיקה נגד אלכוהול
סקר: ירידה בצריכת אלכוהול בקרב ישראלים
התאונה בחיפה: "ההרוגים חגגו בחתונה ושתו אלכוהול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully