וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש פיוס? רבני הציונות הדתית נפגשו עם תא"ל אלון

יהושע בריינר

24.7.2011 / 1:20

כמה מראשי הרבנים בציונות הדתית נפגשו בסוף השבוע עם מי שהפך "לאויב הימין" - תא"ל ניצן אלון, ואמרו כי הם אינם מסכימים עם הקריאות החמורות שהושמעו נגדו

מספר רבנים מראשי הציונות הדתית נפגשו ביום שישי האחרון עם מי שהפך בחודשים האחרונים לאויב הימין בהתנחלויות, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תא"ל ניצן אלון, זאת בעקבות הקריאות הקשות שהשמיעו נגדו פעילי ימין. בין הרבנים שנכחו במפגש הפיוס היו ראש איגוד ישיבות ההסדר, הרב חיים דרוקמן, וראש המכינה הקדם צבאית בהתנחלות עלי, הרב אלי סדן. במהלך המפגש אמרו הרבנים לאלון כי הם אינם מסכימים עם הקריאות החמורות נגדו וכי "יש להוציא את צה"ל מכל ויכוח פוליטי או אחר".

עוד באותו נושא:
תא"ל ניצן אלון נפגש עם הרב יוסף שלום אלישיב
שר הביטחון ברק: "עלינו להגן על תא"ל ניצן אלון"
הרמטכ"ל: "הפגיעה בניצן אלון אינה מקובלת"
מפגינים מול האוגדונר: "תא"ל אלון - אייכמן בעברית"

אלון עצמו אמר לרבנים כי ניתן לבקר את מהלכיו, אולם אין מקום להכניס לויכוח את אשתו או את ילדיו. המפגש התקיים בביתו של אלון במושב ניר בנים, שם הפגינו נגדו לפני מספר שבועות פעילי ימין.

בשבוע שעבר נפגש אלון עם מנהיג הפלג הליטאי בציבור החרדי, הרב שלום אלישיב, וביקש ממנו להורות לציבור החרדי להימנע מכניסה לא חוקית לקבר יוסף.

בשבועות האחרונים קראו פעילי ימין "להוציא את נציג השמאל הקיצוני מצה"ל", כהגדרתם. לדבריהם אלון מערב בהחלטותיו את דעותיו הפוליטיות, וכי פעולותיו ואמירות שיוחסו לו עושים דה לגיטימציה למתנחלים. בין היתר התקיימה אף הפגנה מול ביתו של ניצן אלון, במהלכה אמר פעיל ימין כי "התרגום של אייכמן לעברית הוא אלון. גם אייכמן היה בורג במערכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully