וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הביטחון ברק: "עלינו להגן על תא"ל ניצן אלון"

פנחס וולף ויהושע בריינר

14.7.2011 / 15:55

בעקבות מתקפות מצד פעילי ימין, אמר שר הביטחון כי לממשלה יש אחריות להגן על מפקד אוגדת איו"ש מפני "פורעי חוק המטרידים את אלון ובני משפחתו. קציני צה"ל מאפשרים לנהל חיים תקינים"

שר הביטחון אהוד ברק הורה היום (חמישי) ליועץ המשפטי של משרדו, אחז בן-ארי, לפנות ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בנושא המתקפות על מפקד אוגדת יהודה ושומרון תא"ל ניצן אלון. לדברי ברק, יש להפסיק את "פעילותם של פורעי החוק המטרידים את אלון ובני משפחתו, ומטרידים קצינים נוספים".

ברק אף אמר כי יש לעשות שימוש בתקנות החירום כדי לעצור את המתקפות. "לא נאפשר לפגוע בקציני צה"ל. אותם קצינים ומפקדים מגנים על תושבי יהודה ושומרון ועל כלל אזרחי המדינה. הם מאפשרים לנהל מרקם חיים תקין, ומתפקידנו להגן עליהם", אמר השר.

בתקופה האחרונה גברה המחאה מצד פעילי ימין נגד תא"ל אלון. "ניצן מתקיף מאחזים באישון לילה", נכתב בכרוז שהפיצו נגדו המתנחלים, "תוך תקיפה אכזרית של תושביהם. הוא הורה לחיילים לירות במתיישבים כדורי גומי ופלסטיק, הוא דורש להוציא מצה"ל חיילים דתיים וימנים, הוא הגדיר את רציחתו של בן יוסף לבנת כ'תקרית' וטען כי רצח משפחת פוגל היה בגלל תג מחיר".

לצד הפגנות שהתקיימו מול ביתו של אלון ביישוב ניר בנים וקריאות הגנאי כנגדו, פעילי ימין אף תקפו את רכבו של אלון בשעה שנסע בצומת תפוח בשומרון. לדברי הפעילים, הם הקיפו את מכוניתו, בעטו בה ואילצו את אלון להימלט מהמקום.

עוד על ניצן אלון:
הרמטכ"ל: "הפגיעה בניצן אלון אינה מקובלת"
מפגינים מול האוגדונר: "תא"ל אלון - אייכמן בעברית"
המתנחלים נגד האוגדונר: "להוציא השמאל הקיצוני מצה"ל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully