וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל: "הפגיעה בניצן אלון אינה מקובלת"

רמי שני

7.7.2011 / 0:01

"אני מצפה מכולכם לגבות את מפקדי צה"ל", אמר אמש הרמטכ"ל, בני גנץ, בהתייחסו למתקפה על תא"ל ניצן אלון. את הדברים נשא במהלך טקס לציון 35 שנים לישיבת ההסדר "אור עציון"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: אמיר קוטיגרו)

הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, נשא אמש (רביעי) דברים בטקס לציון 35 שנים לישיבת אור עציון במועצה האזורית שפיר. בדבריו, התייחס הרמטכ"ל למתקפה המתחוללת על מפקד אוגדת אזור יהודה ושומרון, תא"ל ניצן אלון.

לדברי הרמטכ"ל, "בשבועות האחרונים היינו עדים למתקפה של מיעוט קיצוני נגד מפקד אוגדת אוגדת אזור יהודה ושומרון, תא"ל ניצן אלון". הוא הוסיף כי "אלון הוא קצין בעל זכויות רבות אשר הקדיש ומקדיש את חייו לביטחון ישראל ולאזרחיה וימשיך לעשות זאת גם בעתיד. הניסיון לפגוע בסמכות מפקד בכיר בצה"ל אינו בא בחשבון ואני מצפה מכולכם לגבות את מפקדי צה"ל". כמו כן, אמר גנץ כי "האיומים סביבנו מציבים אתגרים ועלינו לבטא את מוכנותנו המבצעית ולכידתנו הערכית".

בתקופה האחרונה גברה המחאה מצד פעילי ימין נגד תא"ל אלון. לצד הפגנות שהתקיימו מול ביתו של אלון ביישוב ניר בנים וקריאות הגנאי כנגדו, פעילי ימין אף תקפו השבוע את רכבו של אלון בשעה שנסע בצומת תפוח בשומרון. לדברי הפעילים, הם הקיפו את מכוניתו, בעטו בה ואילצו את אלון להימלט מהמקום.

דובר צה"ל הכחיש את הטענות, ומסר בתגובה כי לא מדובר היה אלא בכמה צעירים, שטפחו על מכוניתו של מפקד האוגדה. התקרית אירעה בזמן שמאות פעילי ימין נכנסו לתפילה בקבר יוסף בשכם. הביקור תואם על ידי צה"ל, וקדם לו ויכוח בין ראשי מערכת הביטחון למתנחלים.

עוד באותו נושא:
מפגינים מול האוגדונר: "תא"ל אלון - אייכמן בעברית"
"ההשוואה בין תא"ל אלון לאייכמן - חציית קו אדום"

עדכון ראשון: 23:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully