וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלפון סלולרי נמצא בתאו - וברגותי הועבר לבידוד

יום אחרי שקרא בכיר פתח לפלסטינים לפתוח בתהלוכות בלתי אלימות בחודש ספטמבר לקראת ההכרזה החד צדדית על מדינה פלסטינית באו"ם, נמצא בתאו המכשיר והוא נשלח לבידוד למשך שבועיים

מרוואן ברגותי, בכיר פתח הכלוא בישראל, הועבר אמש (חמישי) לבידוד למשך שבועיים, זאת לאחר שבתאו שבכלא הדרים נתפס טלפון סלולרי במהלך חיפוש, כך דווח קול ישראל. בשירות בתי הסוהר בודקים כיצד השיג ברגותי את הטלפון ואם הספיק להשתמש בו.

ברגותי, המרצה מאסר עולם, קרא שלשום לפלסטינים לפתוח בתהלוכות בלתי אלימות בחודש ספטמבר הקרוב, לקראת הדיונים במועצת הביטחון של האו"ם ובעצרת הכללית על קבלתה של הרשות הפלסטינית כחברה מלאה בארגון. ברגותי פרסם את הדברים בהודעה מיוחדת לקראת אירועי ספטמבר. לדבריו, הצלחת המערכה תלויה בעיקר באחדותו של העם הפלסטיני.

עוד באותו נושא:
ברגותי: "לקיים תהלוכות בלתי אלימות בספטמבר"
עריקאת: "ההחלטה נפלה, פונים לאו"ם כדי לקבל הכרה"
ברגותי: לא ניתן להשיג מדינה פלסטינית במו"מ

"להמשיך להחרים מוצרים מההתנחלויות"

"אני קורא לאזרחים במולדת ובתפוצות לצאת לצעדות ענק שקטות במהלך השבוע של ההצבעה באו"ם בספטמבר", אמר ברגותי. לדבריו, הפנייה לאו"ם היא חלק מאסטרטגיה חדשה שתוביל לחידוש ההתנגדות העממית והבלתי אלימה. ברגותי קרא עוד ליו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, לפתח ולחמאס להקים ממשלת אחדות "באופן מיידי" כדי להיכנס למערכה בספטמבר מאוחדים. בנוסף קרא ברגותי לעמי מדינות ערב לפתוח בתהלוכות ענק בשבוע שבו אמור האו"ם לדון בפנייה הפלסטינית ולהצביע בעדה, "שכן המערכה הזו היא המערכה של כל הערבים, המוסלמים ובני החורין בעולם".

ברגותי הדגיש בהודעתו כי יש להמשיך ולהחרים מוצרים מההתנחלויות ולהמשיך במאבק העממי נגד "הכיבוש, ההתנחלויות, הייהוד והמצור", שכן לדבריו אין די במאבק המדיני והדיפלומטי כדי להשיג את מטרות העם הפלסטיני לעצמאות וחירות.

(עדכון ראשון: 23:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully