וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגעה מבורג בחניון - ותפוצה ביותר ממיליון שקל

גלעד גרוסמן

20.7.2011 / 10:41

לפני 3 שנים נפגעה אישה מבורג של מתקן איוורור בחניון באשדוד. כתוצאה מכך היא אובחנה כסובלת מתסמונת שמתבטאת בכאבי שרירים. ביהמ"ש הורה לפצות אותה ב-1.14 מיליון שקל

בית משפט השלום בתל אביב חייב באחרונה את חברת הביטוח "מגדל" לשלם כ-1.14 מיליון שקל לאישה שנפגעה בראשה מבורג בחניון לאחר שכבר יצאה ממכוניתה. על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד כרמי בוסתנאי, האישה, כיום בת 41, החנתה לפני כשלוש שנים את מכוניתה בחניון תת-קרקעי באשדוד, סמוך למקום עבודתה. כשיצאה מהמכונית עלתה על מדרגה סמוכה והוציאה תיקים מהרכב. בשלב מסוים הרימה את ראשה ופגעה בבורג בולט ממתקן איוורור שהיה תלוי על הקיר בגובה נמוך.

כתוצאה מהפגיעה סבלה האישה מפגיעה חיצונית בראש - וכן מטשטוש ראייה. בהמשך היא אובחנה כסובלת מפיברומיאלגיה - תסמונת שמתבטאת בכאבי שרירים ותשישות. על פי התביעה, מאז היא נאלצה לשנות את אורח חייה, להגביל את שעות עבודתה ואת פעילותה היומיומית, ולהקפיד על זמני מנוחה ושמירה על אורח חיים נטול לחץ. התאונה הוכרה כתאונת עבודה על יד המוסד לביטוח לאומי, ונקבעו לה 10% נכות. בנוסף, פסיכיאטרית שבדקה אותה קבעה כי היא סובלת ממצוקה נפשית וחרדות.

האישה תבעה את מגדל, שביטחה את הרכב, בטענה שמדובר ב"תאונת דרכים". מכיוון שלא הוגש כתב הגנה, חויבה החברה לשלם לאישה כ-1.14 מיליון שקל, שכוללים כחצי מיליון שקל הפסדי השתכרות, 200 אלף שקל בגין כאב וסבל ו-180 אלף שקל בגין הוצאות בגין טיפול וסיעוד לעתיד.

עוד בנושא תביעות:

תביעה: הקופה התרשלה והמטופלת התחרשה באוזנה
תביעה נגד הולמס פלייס: "גרמו ברשלנות למות אדם"
תביעה: חוסה במעון למפגרים מת בבולמוס זלילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully