וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד הולמס פלייס: "גרמו ברשלנות למות אדם"

גלעד גרוסמן

26.6.2011 / 18:36

אשתו ושלושת ילדיו של אדם שערך שיעור "ספינינג" במכון הכושר ומת, טוענים כי אנשי הרשת לא דרשו מהמנוח אישור רפואי. הרשת שנתבעה בלמעלה מ-10 מיליון ש': "משתתפים בצער המשפחה"

לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגשה היום (ראשון) תביעה בגובה מיליוני שקלים נגד רשת מכוני הכושר "הולמס פלייס", בטענה שהתרשלות אנשי הרשת הובילה למותו של אדם שהתאמן בשיעור "ספינינג".

לפי התביעה שהגישה משפחתו של המנוח, באמצעות עו"ד מיטל עמית ממשרד חיים קליר ושות', המנוח סבל מסכרת ומבעיית לב, ובשנת 2002 עבר צינתור וניתוח מעקפים. לאחר הניתוח הוא החל לחזור לכושר, ורכש מנוי ב"הולמס פלייס". אולם, במכון לא דרשו לקבל ממנו אישור רפואי, בניגוד לחוק, ולכן לא הגבילו את הפעילויות בהן השתתף.

ביוני 2004, כך עולה מהתביעה, בעודו משתתף בשיעור ספינינג, איבד המנוח את הכרתו. הוא הובהל לבית החולים תל השומר, שם נותח, ולאחר כשבועיים הלך לעולמו בגיל 56. לתביעה צורפה חוות דעת של מומחה לנוירולוגיה, שקובעת כי השתתפותו של המנוח בשיעור "ספינינג", שמצריך מאמץ פיזי קשה היא שהובילה למותו. המומחה קבע עוד כי המנוח היה יכול לקחת חלק בפעילות ספורטיבית מתונה בלבד, ובמכון התרשלו בכך שלא ביררו לגבי עברו הרפואי.

אשתו ושלושת ילדיו של המנוח, שהיה בכיר בחברת הנדסה גדולה, דורשים מעל 10 מיליון שקל פיצויים בגין אובדן השתכרות והפסדי פנסיה, וכן פיצויים נוספים עבור כאב וסבל, הוצאות רפואיות והפסדים נוספים. "האסון שאירע הביא לקטיעת התוכניות והחלומות של המנוח ושל יורשיו, בטרם עת, והותיר עם לכתו, משפחה שבורה, מבולבלת וחסרת אונים, נוכח היות המנוח עמוד התווך של המשפחה וכמי שנשא באופן בלעדי בעול פרנסת המשפחה", נכתב בתביעה.

מהולמס פלייס נמסר בתגובה כי "אנו משתתפים בצערה של המשפחה. טרם קיבלנו את התביעה וכשתתקבל נתייחס אליה בדרכים המקובלות".

עוד על תביעות בגין רשלנות רפואית:

תביעה: חוסה במעון למפגרים מת בבולמוס זלילה
הבן מת מחיידק טורף, ההורים תובעים מיליונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully