וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב בית זית נעצר בחשד שגרם לשריפה בירושלים

אריאל נוי

18.7.2011 / 16:47

המשטרה בודקת את האפשרות כי החשוד, בן 50, הדליק אשפה בחצר ביתו ובשל הרוח האש דילגה ממקום למקום. שריפה נוספת פרצה ביער ירושלים וצוותי הכיבוי הצליחו להשתלט עליה

חוקרי מרחב מוריה עיכבו היום (שני) לחקירה גבר כבן 50, תושב הישוב בית זית הסמוך לירושלים, בחשד כי השריפה אתמול התפשטה מחצר ביתו לאחר שהבעיר אשפה ליד ביתו. בחקירה שהחלה אתמול נמצאו סימנים וממצאים כי השריפה פרצה סמוך לביתו ובעקבות הרוח החזקה השתוללה האש ודילגה ממקום למקום, חקירתו נמשכת.

השריפה הגדולה שהשתוללה אתמול בירושלים פרצה באזור פי גלילות והתפשטה גם לשכונת יפה נוף, בה חלק מהדיירים נאלצו לפנות את בתיהם. בנוסף, מחשש להתפשטות השריפה, פונו במהלך היום גם מבקריו ועובדיו של מוזיאון "יד ושם" ואילו תושבי שכונת הר נוף הונחו להישאר בבתיהם ולסגור את החלונות.

בסך הכל נפגעו אתמול שני בני אדם באורח קל משאיפת עשן ופונו לקבלת טיפול על ידי צוות של מגן דוד אדום.

שריפה נוספת פרצה באזור בת היער בצהריים וארבעה צוותי כיבוי פועלים בשעה זו לכיבוי האש. עד כה לא התקבלו דיווחים על נפגעים, ואין לכודים במקום. משירותי כבאות ירושלים נמסר עוד כי האש נמצאת תחת שליטה.

דובר שירותי כבאות ירושלים, אסף אברס, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי לא מדובר בהתלקחות שתלבה אש משמעותית וכי הוא מעריך שהאש תכובה בקרוב.


עוד על השריפה אתמול בירושלים:
שריפת יער גדולה בירושלים, "יד ושם" פונה
השריפה בי-ם: "מטוסי הכיבוי הגיעו בתוך 40 דקות"
בסביבת רה"מ מרוצים: "טייסת הכיבוי הצדיקה קיומה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully