וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 נערים הואשמו ברצח עותמאן נסאר בן ה-14 מעראבה

קובי מנדל

18.7.2011 / 14:53

על פי כתב האישום, השניים - בני 15 ו-16 - רצו לנקום בנסאר בגלל שהעליב אותם בפייסבוק. הם קבעו להיפגש איתו והצטיידו מראש בסכין, ואז לקחו אותו לחורשה, שם דקרו אותו למוות

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש בצהריים (שני) כתב אישום נגד שני נערים מעראבה, בני 15 ו-16, הנאשמים ברצח הנער עותמאן נסאר בן 14, שהתגורר ביישוב, לאחר שנעלבו מדברים שכתב בפייסבוק.

לפי כתב האישום, לפני שלושה שבועות קבע אחד הנערים להיפגש עם נסאר בביתו והצטייד לקראת הפגישה בסכין. כשהגיע נסאר לקח אותו הנער לשביל עפר סמוך לדיר חנא, שם פגשו את הנאשם השני.

עוד על פי האישום, בשלב מסוים אחד מנערים אחז בנסאר באופן שלא אפשר לו לברוח והורה לחברו לדקור אותו חמש פעמים. לאחר מכן, הם הותירו את הגופה על השביל ושבו לבית ספרם בעראבה, שם שתפו את ידיהם והשליכו את הסכין לבור ניקוז.

המשטרה מסרה לאחר חקירתם הראשונית של הנערים, כי הם משתפים פעולה וכי הודו במיוחס להם וטענו כי ביקשו להתנקם בקרבן בתגובה לריב שהתפתח ביניהם מספר ימים קודם לכן.

עו"ד ויסאם עארף, פרקליטו של אחד החשודים, מסר לאחר הודאתו כי היא נגבתה ממנו בניגוד לחוק, היות שלא אפשרו לו להיוועץ עם עורך דין טרם ההודאה. עוד טען עורך הדין עארף כי חקירת מרשו נערכה ללא נוכחות הורה. טענות דומות נשמעו גם מצדו של פרקליט החשוד השני.

קרוב משפחתו של עותמאן, ד"ר אחמד נאסר, סיפר אחרי מותו כי הוא היה תלמיד כיתה ח' בחטיבת ביניים בכפר, ועם סיום הלימודים החל לתכנן כיצד יבלה את חופשת הקיץ. "שלשום אחר הצהריים הוא יצא ללא ידיעת ההורים מביתו, כפי שהיה רגיל לעשות, ולא חזר. הם לא דאגו, כי סברו שהוא נמצא אצל סבו הגר סמוך לכפר. משלא שב הביתה, החלו לחפש אחריו, כשבמקביל החלו להתפרסם ידיעות באינטרנט על גופת נער שנמצאה סמוך לעראבה".

עוד באותו נושא:
הסיבה לרצח הנער בעראבה: "הקרבן השמיץ אותי"
הנער שנרצח בעראבה: תלמיד כיתה ח' מהיישוב
הדיווח הראשוני: נמצאה גופת נער סמוך לעראבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully