וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה לרצח הנער בעראבה: "הקרבן השמיץ אותי"

קובי מנדל

1.7.2011 / 12:34

לטענת המשטרה, שני הנערים החשודים ברצח הנער עותמאן נאסר בן ה-14 מהכפר עראבה, הודו במעשה המיוחס להם וטענו כי המניע לרצח היה נקמה. פרקליט אחד החשודים: "ההודאה נגבתה שלא כחוק"

בית משפט השלום בעכו האריך בצהריים (שישי) את מעצרם של שני הנערים החשודים ברצח הנער עותמאן נאסר בן ה-14, שגופתו התגלתה אתמול במטע זיתים סמוך לכפר עראבה בו הוא התגורר. מעצרו של אחד החשודים הוארך ביממה ואילו מעצרו של החשוד השני הוארך בחמישה ימים. נציג המשטרה מסר בדיון כי שני החשודים הודו במעשה המיוחס להם וטענו כי ביקשו להתנקם בקרבן בתגובה לריב שהתפתח ביניהם מספר ימים קודם לכן.

אחד החשודים טוען כי במהלך הריב השמיץ אותו הנער המנוח ובשל כך הוא וחברו תכננו לבצע את הרצח. עוד מסרה המשטרה כי שני החשודים ממשיכים לשתף פעולה עם החוקרים, אך הם טרם שיחזרו את המעשה המיוחס להם. עו"ד ויסאם עארף, פרקליטו של החשוד שמעצרו הוארך בחמישה ימים, מסר בתגובה כי הודאת מרשו נגבתה ממנו בניגוד לחוק, היות שלא אפשרו לו להיוועץ עם עורך דין טרם ההודאה. עוד טען עורך הדין עארף כי חקירת מרשו נערכה ללא נוכחות הורה. טענות דומות נשמעו גם מצדו של פרקליט החשוד השני.

גופתו של עותמאן נאסר נמצאה בשטח פתוח במטע זיתים סמוך לכפרו. צוות של מגן דוד אדום ממרחב אשר שהוזעק למקום קבע את מותו של הנער. על הגופה נמצאו מספר סימני דקירות בפלג גוף עליון ובמשטרת משגב העריכו כי הנער נרצח מספר שעות לפני מציאת גופתו.

קרוב משפחתו, ד"ר אחמד נאסר, סיפר כי עותמאן היה תלמיד כיתה ח' בחטיבת ביניים בכפר, ועם סיום הלימודים החל לתכנן כיצד יבלה את חופשת הקיץ. "שלשום אחר הצהריים הוא יצא ללא ידיעת ההורים מביתו, כפי שהיה רגיל לעשות, ולא חזר. הם לא דאגו, כי סברו שהוא נמצא אצל סבו הגר סמוך לכפר. אתמול בבוקר, משלא שב הביתה, החלו לחפש אחריו ובא בעת החלו להתפרסם ידיעות באינטרנט על גופת נער שנמצאה סמוך לעראבה".

עוד בנושא:

הדיווח הראשוני על מציאת גופתו של הנרצח
הנער שנרצח בעראבה: תלמיד כיתה ח' מהיישוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully