וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: נער בן 13 נדקר למוות סמוך לעראבה

קובי מנדל

30.6.2011 / 11:14

צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למטע זיתים בצפון, גילה במקום גופה של נער בן 13 ועליה סימני דקירות. במשטרת משגב חושדים כי הנער נרצח מספר שעות לפני מציאת גופתו

נער כבן 13 נמצא הבוקר (חמישי) ללא רוח חיים בשטח פתוח סמוך ליישוב עראבה שבצפון, כשעל גופו סימני אלימות. צוות של מגן דוד אדום ממרחב אשר שהוזעק למקום קבע את מותו של הנער ובמשטרה חושדים כי מדובר ברצח. הגופה התגלתה על שביל עפר בתוך מטע זיתים. על הגופה נמצאו מספר סימני דקירות בפלג הגוף העליון. במשטרת משגב מעריכים כי הנער נרצח מספר שעות לפני מציאת גופתו.

עוד באותו נושא:

דקר למוות את פיליפ גלר - ומואשם בהריגה

גופת נער נמצאה בשולי הכביש בכפר עראבה, יוני 2011. פאנט
צוות של מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו של הנער. זירת הרצח, היום/פאנט

בתחילת החודש נדקר למוות בבאר שבע הנער פיליפ גלר בן ה-16. שבועיים לאחר מכן הוגש לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד הנער שביצע את הדקירה. כתב האישום מייחס לנאשם עבירה של הריגה – אך לא רצח, וכן עבירה של פציעה בנסיבות מחמירות באירוע קודם בו דקר הנאשם את גלר. כמו כן, הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנער עד תום ההליכים נגדו.

על פי כתב האישום, גלר התארח בבית הנאשם, ובין השניים התפתח ויכוח, בנוכחות כמה מחבריהם. הוויכוח גלש לריב, אותו המשיכו השניים מחוץ לבית. בשלב מסוים נכנס המארח אל ביתו והסתגר שם. גלר עמד מחוץ לבית כשהוא מחזיק בידו אבן גדולה וקרא לו לצאת החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully