וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שנרצח בעראבה: תלמיד כיתה ח' מהיישוב

קובי מנדל

30.6.2011 / 16:21

גופתו של הנער עותמן נאסר נסאר, נמצאה במטע זיתים בסמוך ליישוב כשעליה סימני אלימות. דודו: "הוא יצא מהבית ולא חזר. אין לנו בעיות עם אף אחד ואין לנו שום כיוון חקירה"

זוהתה בצהרים (חמישי) גופתו של הנער שנרצח במטע זיתים ליד עראבה. מדובר בעותמן נאסר נסאר בן 14 מעראבה. לבקשת המשטרה, בית משפט השלום בעכו הוציא צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

גופתו של נסאר נמצאה הבוקר בשטח פתוח סמוך ליישוב עראבה שבצפון, כשעל גופו סימני אלימות. צוות של מגן דוד אדום ממרחב אשר שהוזעק למקום קבע את מותו של הנער, ובמשטרה חושדים כי מדובר ברצח. הגופה התגלתה על שביל עפר בתוך מטע הזיתים. על הגופה נמצאו מספר סימני דקירות בפלג הגוף העליון. במשטרת משגב מעריכים כי הנער נרצח מספר שעות לפני מציאת גופתו.

קרוב משפחתו, ד"ר אחמד נסאר, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות כי הנער שנרצח היה תלמיד כיתה ח' בחטיבת ביניים בכפר, ועם סיום הלימודים החל לתכנן כיצד יבלה את חופשת הקיץ. "אתמול אחר הצהריים יצא ללא ידיעת ההורים מביתו, כפי שהיה רגיל לעשות, ולא חזר. הם לא דאגו כי סברו כי הוא נמצא אצל סבו הגר סמוך לכפר. הבוקר, משלא שב הביתה, החלו לחפש אחריו ובא בעת החלו להתפרסם ידיעות באינטרנט על גופת נער שנמצאה סמוך לעראבה. אין לנו בעיות עם אף אחד ואין לנו שום כיוון חקירה, אנחנו מקווים שהמשטרה תמצא את מי שביצע את המעשה".

בתוך כך, נמסר הערב מהמשטרה כי שני נערים נעצרו אחר בחשד למעורבות ברצח. מפקד תחנת משגב, סנ"צ עופר קנדרוביץ' אמר כי הנער שנרצח אינו מוכר למשטרה וגם משפחתו הינה משפחה נורמטיבית לחלוטין. עוד נמסר, כי החשודים קושרים את עצמם לאירוע. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם וכן תבקש ככל הנראה להסיר את צו איסור הפרסום שהוטל על פרטי החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully