וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"חונך" המיועד של קצב בכלא: השר לשעבר בניזרי

איילה חננאל

18.7.2011 / 8:37

אם ביהמ"ש העליון יחליט לדחות את ערעור הנשיא לשעבר משה קצב על עונש המאסר שנגזר עליו, יצמיד לו שב"ס את האסיר שלמה בניזרי. המטרה: לסייע לקצב להתרגל למציאות בכלא

השר לשעבר משה בניזרי המרצה ארבע שנות מאסר בכלא מעשיהו, עשוי לשמש כ"חונך" למשה קצב, במקרה שבו בית המשפט העליון ידחה את הערעור שהגיש הנשיא לשעבר ויותיר על כנו את עונש שבע שנות המאסר שנגזר עליו. כך אישרו הבוקר (שני) לוואלה! חדשות גורמים בשירות בתי הסוהר.

לדברי הגורמים, אם קצב ייכנס בסופו של דבר לכלא, הוא צפוי לשהות באגף התורני, שבו הפך בניזרי לדמות מרכזית. הגורמים מציינים כי בניזרי הוא זה שמנהל את הטקסים הדתיים, ארוחות הערב, תפילות לפני סעודות שבת ועוד ולכן נשקל לשים אותם יחדיו, על מנת שבניזרי שנקלט באופן מוצלח, יסייע גם לקצב להתרגל למציאות הכלא.

עוד מסרו הגורמים כי הנושא עלה על הפרק נוכח החשש לחייו של הנשיא לשעבר, שעלול לפגוע בעצמו. לא מדובר בפריבילגיות שיינתנו לקצב, אלא באקט הדומה למצבם של אסירי 'צווארון לבן' שמוצמדים לאסיר ותיק על מנת להקל על הסתגלותם בכלא.

בתוך כך, אתמול התיר בית המשפט המחוזי בתל אביב לפרסם את עדותו של הנשיא לשעבר קצב ממשפטו. קצב העיד כי "א' ממשרד התיירות הייתה אובססיבית ביחס לכל הבנות שנכנסו אלי". הוא טען עוד כי א' הייתה העובדת היחידה שאי פעם פיטר, וכי נהגה להתקשר אליו בשעות מאוחרות, גם לאחר פיטוריה. הוא הכחיש את הטענות שלה בדבר אונס, תוך שהוא מכחיש גם את הטענות האחרות בהן הורשע.

בנוגע לטענותיה על כך שהוא מטריד אותה, השיב קצב: "אני, חס וחלילה, הייתי מועד, אני הייתי מתבייש להסתכל לה בעיניים. מעולם, מעולם לא הייתה שום הטרדה, שום מעשה מגונה, שום ניסיון למעשה מגונה. היא מעולם לא השמיעה אף מילה, אף טענה, לא ברמז, לא במישרין, לא בעקיפין, טענה מהסוג הזה. להפך, כל השנים היא הפגינה כלפי חום ואהבה גדולה".

משפט משה קצב - ההתפתחויות האחרונות:

קצב בעדותו: "א' ממשרד התיירות הייתה אובססיבית לגביי"
אחד החוקרים ששכר קצב - שוטר לשעבר עם עבר פלילי
עו"ד ציון אמיר מסר עדות בפרשת החוקרים הפרטיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully