וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד ציון אמיר מסר עדות בפרשת החוקרים הפרטיים

גלעד גרוסמן ואיילה חננאל

14.7.2011 / 20:16

פרקליטו של נשיא המדינה שהורשע באונס, מסר היום את עדותו ליאח"ה - ולא כחשוד. "התייצבתי ומילאתי את חובתי האזרחית, מסרתי את כל מה שידוע לי על העניין", אמר אמיר בצאתו

פרקליטו של נשיא המדינה לשעבר משה קצב, עו"ד ציון אמיר, מסר היום (חמישי) עדות במשרד היחידה הארצית לחקירות הונאה במסגרת החשדות להטרדת עדים מצד חוקרים שנשכרו על ידי בני משפחת קצב. אמיר זומן לתת עדות ולא נחקר תחת אזהרה. חשוב לציין כי במשטרה לא מייחסים לו חשדות כלשהם, ואומרים כי הוא שיתף פעולה עם החוקרים. אמיר מסר כי "החוקר שחוקר את החשדות נגד קצב והחוקרים הפרטיים ביקש ממני למסור עדות, והתייצבתי ומילאתי את חובתי האזרחית ומסרתי עדות לגבי כל מה שידוע לי על העניין".

הטרדת העדים במשפט קצב - כותרות אחרונות:
מקורבי קצב: ”פרשת החוקרים הפרטיים שברה אותו”
קצב צפוי להיחקר שוב: חשד למעורבות חוקרים נוספים
משה וליאור קצב נחקרו בחשד למעורבות בהטרדת עד

אתמול נחקר הנשיא לשעבר שהורשע באונס שוב, בשל חשד ששני חוקרים פרטיים נוספים התבקשו לשתף פעולה עם אלה החשודים שהטרידו עדי תביעה במשפט. כמו כן, חלק מהמעורבים אליהם לכאורה פנתה המשפחה צפויים להיחקר בימים הקרובים.

בשבוע שעבר נעצרו שני חוקרים ממשרד חקירות בינלאומי בחשד להטרדת עדה במשפטו של קצב. ביחידה הארצית לחקירות הונאה חושדים כי השניים נשכרו על ידי בני משפחת קצב, במטרה להשיג מידע מפליל על אחת המתלוננות במשפט המתנהל נגד הנשיא לשעבר, ואף הטרידו את המתלוננת ופגעו בפרטיותה.

לפניות לכתב: plilim@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully