וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב צפוי להיחקר שוב: חשד למעורבות חוקרים נוספים

איילה חננאל

13.7.2011 / 10:26

הנשיא לשעבר, אחיו ובנו צפויים להיחקר היום שוב במשרדי היאח"ה בנושא הטרדת העדים במשפט האונס, ואף צפוי להיערך להם עימות מול החוקרים החשודים. חשד למעורבות חוקרים פרטיים נוספים

משה קצב ממשיך להסתבך? במשטרה חושדים כי משרדי חקירה פרטיים נוספים היו מעורבים בניסיון של משפחת הנשיא לשעבר להשיג מידע אודות עדי התביעה במשפט שהתנהל נגדו. אחד מכיווני החקירה הנבדקים הוא שאותם חוקרים פרטיים התבקשו לשתף פעולה עם שני החוקרים הפרטיים שכבר נחקרו בחשד שהטרידו עדי תביעה במשפט, כפי שהותר לפרסום שלשום. כמו כן, חלק מהמעורבים אליהם לכאורה פנתה המשפחה צפויים להיחקר בימים הקרובים.

עוד על הטרדת העדים במשפט קצב:
חשוד בפרשת הטרדת העדים: ”לא נפגשתי עם קצב”
למרות החשדות החדשים: בקרית מלאכי תומכים בקצב
קצב התגונן בחקירתו: ”זכותי לפנות לחוקרים פרטיים”

היום (רביעי) צפויים משה קצב, אחיו ליאור ובנו נועם להגיע למשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה ולהיחקר פעם נוספת. ככל הנראה, במהלך החקירה יערכו החוקרים עימות בין בני משפחת קצב לחוקרים הפרטיים שלכאורה הטרידו עדים במשפט. לפני יומיים הותר לפרסום כי קצב ואחיו ליאור נחקרו על ידי יאח"ה בחשד ששלחו שני חוקרים פרטיים להשיג מידע מפליל על אחת המתלוננות במשפטו, אשר על פי החשד הטרידו אותה ופגעו בפרטיותה. הם נחקרו ושוחררו למעצר בית.

ביחידה הארצית לחקירות הונאה חושדים כי החוקרים הפרטיים נשכרו לאחר הרשעתו של קצב ובטרם הגשת הערעור, וניסו ליצור קשר עם אחת מהמתלוננות בניסיון להשפיע על המשפט לטובתו של קצב. על פי החשד, השניים נשכרו על ידי גורם במשפחת קצב, ובמהלך ניסיונם למצוא מידע מפליל על המתלוננת הם ביצעו את העבירות.

ליאור ומשה קצב בכניסה לבית המשפט המחוזי בתל אביב. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
חשד למעורבות משרדי חקירה פרטיים נוספים. משה וליאור קצב בבית המשפט המחוזי/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

על פי החשד, אחד החוקרים התחזה לבמאי, פנה אל אחד העדים המרכזיים במשפט, טען בפניו שהוא עושה סרט על הפרשה וניסה לדלות ממנו מידע שישמש כרקע על מעורבים אחרים. כמו כן, הוא יצר קשר עם בעלה של אחת המתלוננות. עורך הדין אלון רפפורט, המייצג את אחד החשודים מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר כי הלקוח שלו לא עבר שום עבירה פלילית, וכי נראה שמדובר בתיק שנופח מעבר למידותיו רק בשל היותו קשור לפרשת קצב. הוא הבהיר כי השניים בשום מקרה לא ניסו לסחוט את אחד העדים, לא הציעו להם כסף תמורת שינוי העדות ולא הפעילו עליהם שום לחצים.

לפניות לכתבת: plilimm@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully