וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החשדות החדשים: בקרית מלאכי תומכים בקצב

תושבי העיר שבראשה עמד הנשיא לשעבר לא מתרגשים מהחשד, לפיו הטריד עדים במשפטו באמצעות חוקר פרטי. "הכל יתברר כעלילה", הם בטוחים. "כל אדם זכאי לחקור את האמת"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

יממה לאחר חשיפת החשדות להטרדת עדים במשפטו של הנשיא לשעבר, משה קצב, בקריית מלאכי עדיין משוכנעים בחפותו של מי שהיה האזרח מספר 1 של העיר במשך שנים כה רבות. רבים מתושבי העיר סבורים כי זכותו המלאה של קצב, שנידון לשבע שנות מאסר בפועל בעקבות הרשעתו בשורה של עבירות מין ושיבוש הליכי משפט, לחקור את המתלוננות נגדו גם באמצעות חוקרים פרטיים.

עוד על חשיפת החשדות החדשים במשפט קצב:
משה וליאור קצב נחקרו בחשד למעורבות בהטרדת עד
בסביבתו של קצב טוענים: ”הכל נעשה על פי חוק”
קצב התגונן בחקירתו: ”זכותי לפנות לחוקרים פרטיים”

משה קצב, לשעבר נשיא המדינה, בערעור על עונשו בבית המשפט העליון , מאי 2011. עומר מירון
מקבל תמיכה מבית. משה קצב/עומר מירון

"אני חושבת שהוא צודק. שייראו את הצדק שלו סוף סוף, כי הוא ממש מסכן, המשפחה מסכנה", אמרה לוואלה! חדשות תושבת העיר, פנינה סלוצקי. "אנחנו חושבים שהוא בן אדם טוב, וסתם התקשורת רוצה ליפול עליו. מחפשים רק לעשות רע לבנאדם. זו בושה למדינת ישראל שמתנהגים ככה לנשיא, ממש בושה". תושב אחר אמר: "אני חושב שאוהבים אותו וחושבים עליו רק טוב. אנחנו וכל העיר אתו. כל מה שעשו לו זו עלילה אחת גדולה ואני מקווה שהוא ייצא מזה בגדול".

חבר מועצת העיר, אלי עזריאלי, אמר לאחר החשדות החדשים שנחשפו כי הוא חושב ש"כל אדם זכאי לחקור את האמת באמצעים הנכונים והחוקיים". לדבריו, "יש לנו, ברוך השם, מדינת חוק, שתבדוק אם הדרכים להגיע לאמת היו נכונות או לא נכונות". בסופו של דבר, הוא מסכם, יתגלה שמדובר היה במהומה על לא מאומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully