וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה: לא ניתן לישראל לשדוד את הגז שלנו

ניר יהב

14.7.2011 / 11:34

ממשלת לבנון צפויה לדון בנושא הגבול הימי עם ישראל ולגבש עמדה רשמית בנושא. בתוך כך, בחיזבאללה "מציעים" לישראל לסגת במאבק על מרבצי הגז: "נשמור על השבת הזכויות ללבנון"

על רקע המחלוקת בין ישראל ללבנון על שרטוט הגבול הימי ביניהן במסגרת המאבק על מרבצי הגז, מבהיר חיזבאללה כי ישמור על הזכויות הלבנונית בכל מחיר. סגן מזכ"ל חיזבאללה, השייח' נעים קאסם, אמר אמש (רביעי) כי לבנון "לא תסכים בשום אופן שמישהו ינכס לעצמו את הנפט שלה, את הגז שלה, את המים שלה או את האדמה שלה".

"לבנון תישאר על המשמר כדי להשיב לעצמה את כל הזכויות שלה, יהיה המחיר אשר יהיה", הוסיף. סגנו של חסן נסראללה אמר עוד כי ארגונו תומך בעמדה הלאומית של ממשלת לבנון בכל הנוגע לשרטוט הגבול הימי עם ישראל והוסיף כי ישראל אינה מפחידה את ארגונו: "האיומים הישראליים לא מפחידים אותנו ולא גורמים לנו לשנות את עמדתנו הדבקה בזכויותינו".

"ישראל יודעת שלאיומים שלה אין ערך, לאור הניסיון המר שהיא צברה כשניסתה להיאבק בעמידה האיתנה, בכוח ובעוצמה של לבנון", הוסיף. קאסם תיאר את הצעדים הישראלים האחרונים כניסיונות "לשדוד מלבנון את הנפט, הגז והמים שלה". היום צפויה ממשלת לבנון לדון בנושא הגבול הימי עם ישראל ולגבש עמדה רשמית בנושא.

המאבק על הגבול הימי - הכותרות האחרונות:

נשיא לבנון: "ישראל רגילה לקבל החלטות חד-צדדיות"
שר לבנוני: "התעלמות מגבולנו הימי - כמו התקפה"
בצל המחלוקת: הממשלה אישרה את הגבול הימי עם לבנון

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • חיזבאללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully