וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל האוויר תקף מטרות בצפון רצועת עזה

שעות אחרי שפלסטינים שיגרו שתי רקטות קסאם לעבר המועצה האזורית שער הנגב תקפו מטוסי חיל האוויר שני אתרים לייצור אמצעי לחימה. זוהו פגיעות מדוייקות במטרות

יח"צ - חד פעמי

(צילום: שי מכלוף ורויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ')

מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה (רביעי) שני אתרי ייצור אמצעי לחימה בצפון רצועת עזה. מצה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרה וכי המטוסים שבו לבסיסם. בהודעת צה"ל נאמר כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות אמש לעבר שטח ישראל. "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגוע באזרחי ישראל וימשיך לפעול בנחישות נגד כל גורם שיפעיל טרור נגד מדינת ישראל. חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות", נמסר בהודעת דובר צה"ל.

עוד על ההתחממות בדרום:

שתי רקטות נפלו במערב הנגב, נזק למספר מבנים
בסוף השבוע: חיל האוויר הפציץ "מנהרת טרור" ברצועת עזה
צה"ל תקף במרכז הרצועה, שני פלסטינים נהרגו

רקטת קסאם שהתפוצצה במועצה האזורית שער הנגב, יולי 2011. שי מכלוף
הרקטות גרמו לנזק קל לבניינים. זירת נפילת הקסאם, אמש/שי מכלוף

אמש שיגרו פלסטינים שתי רקטות קסאם שנפלו בשטחי המועצה האזורית שער הנגב. מהירי לא היו נפגעים, אולם רסיסים של אחת הרקטות פגעו במספר מבנים וגרמו לנזק קל. הרקטה השנייה התפוצצה בשטח פתוח מבלי לגרום לנזק. ביישובי המועצה נשמעה אזעקת "צבע אדום".

גם בלילה שבין שבת לראשון תקף כלי טיס של חיל האוויר מנהרה בצפון רצועת עזה. אז היתה התקיפה תגובה לירי של שלוש רקטות מכיוון הרצועה מספר שעות קודם לכן. אחת מהרקטות ששוגרו לעבר מערב הנגב במוצאי השבת התפוצצה בשטח הרצועה ושתיים נוספות התפוצצו בשטחים פתוחים במועצה האזורית חוף אשקלון. באירוע זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully