וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף במרכז הרצועה, שני פלסטינים נהרגו

ניר יהב ויהושע בריינר

5.7.2011 / 16:16

גורמי רפואה בעזה מדווחים כי שני אזרחים נהרגו ואחר נפצע באורח קשה בתקיפת צה"ל במרכז הרצועה. ככל הנראה ההרוגים הם חמושים שתכננו לירות רקטות לעבר שטח ישראל

שני אזרחים פלסטינים נהרגו היום (שלישי) ואחד נפצע באורח קשה בתקיפה של צה"ל במרכז רצועת עזה. כך דיווחו מקורות פלסטיניים, המסתמכים על גורמי רפואה בעזה. הפצוע הועבר לבית החולים, וההרוגים טרם זוהו. לפי הדיוווח שני ההרוגים הם מארגון "אל-תחוויד" ושמם מוחמד אבו ג'אזר וכאמל אבו-מועמר.

כלי טיס של חיל האוויר תקפו חולייה, שנחשד כי תכננה לבצע ירי רקטות לעבר יישובי הדרום. עם זאת, הפלסטינים טוענים כי הנפגעים נורו כשהתקרבו לגדר, וכי הם לא תכננו לירות רקטות לעבר שטח ישראל.

לפני כשבועיים תקף חיל האוויר מנהרה להברחת אמצעי לחימה במרכז הרצועה, בתגובה לירי רקטות לעבר יישובי דרום הארץ כמה שעות קודם לכן. מדובר צה"ל נמסר אז כי זוהו פגיעות במטרה, אולם לא דווח על נפגעים. "כלי טיס של חיל האוויר תקף מנהרת טרור, שנועדה לחדירת מחבלים ולביצוע פיגועי טרור כנגד אזרחי ישראל וחיילי צה"ל", נמסר בהודעה. "התקיפה הינה תגובה לירי לעבר שטחי ישראל. צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי ישראל, וימשיך לפעול נגד כל גורם המפעיל טרור. צה"ל רואה בחמאס כאחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה, ולשימור השקט בה".

עוד באותו נושא:
בתגובה לירי: חיל האוויר תקף ברצועת עזה


לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully