וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל האוויר הפציץ "מנהרת טרור" ברצועת עזה

בתגובה לירי לעבר יישובי ישראל, תקף הלילה כלי טיס של חיל האוויר מנהרה בצפון רצועת עזה. מוקדם יותר שוגרו שני פצמ"רים לעבר יישובי עוטף עזה, ונפלו בשטחי הרשות הפלסטינית

התחממות גזרת הדרום נמשכת: כלי טיס של חיל האוויר תקף במהלך הלילה (ראשון) "מנהרת טרור" בצפון רצועת עזה, בתגובה לירי הרקטות מרצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרה, וכי כלי הטיס שבו בשלום לבסיסם.

עוד נמסר מדובר צה"ל כי "ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות. צה"ל לא יסבול את הימשך הימצאותם של יישובי עוטף עזה תחת אש, וימשיך לפעול בעוצמה כנגד כל ניסיון פגיעה באזרחי ישראל".

מוקדם יותר הלילה שוגרו מרצועת עזה שני פצמ"רים, והתפוצצו בשטחי הרשות הפלסטינית, סמוך לגבול צפון רצועת עזה. בישראל לא נמסר על נזקים או נפגעים, וכוחות הביטחון לא מצאו בסריקות שביצעו שרידי פצצות בשטח ישראל.

בתחילת השבוע דיווחו מקורות פלסטינים כי שני אזרחים פלסטינים ואחד נפצע באורח קשה בתקיפה של צה"ל במרכז רצועת עזה. הפצוע הועבר לבית החולים, וההרוגים טרם זוהו. לפי הדיוווח שני ההרוגים הם מארגון "אל-תחוויד" ושמם מוחמד אבו ג'אזר וכאמל אבו-מועמר. לאחר מכן אירעה תקיפה נוספת באותו היום, במהלכה הופצצה מנהרת הברחה במרכז הרצועה, מזרחית לעיר עזה. הפלסטינים דיווחו אז כי מטוס F-16 ירה שני טילים לעבר מבנים בשכונת סג'עיה, וכי אחד מהם פגע במבנה וגרם לו נזק רב. פלסטיני אחד נפצע מהירי ופונה לבית החולים

עוד בנושא:
צה”ל תקף במרכז הרצועה, שני פלסטינים נהרגו
בפעם השנייה ביממה: חיל האוויר הפציץ ברצועת עזה
לפני כשבועיים: צה"ל תקף מנהרה בתגובה לירי הרקטות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully