וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונת בנו של ח"כ זאב: חופה והצבעה על חוק החרם

מוטי לוי

12.7.2011 / 1:42

רבים הגיעו לחתונת בנו של נסים זאב מש"ס, אך כמה מהאורחים נאלצו לעזוב באמצע כדי להשתתף בהצבעה בכנסת. לתומך בחוק החרם, ח"כ יעקב כ"ץ, היה זה ערב מרגש במיוחד: "באנו משמחה לשמחה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר; עריכה: יותם בן-דוד)

כמעט כל חברי הכנסת והשרים שהשתתפו אמש (שני) בחתונת בנו של ח"כ נסים זאב מש"ס, עזבו את האירוע באמצעו, כדי להשתתף בהצבעה על "חוק החרם". בין האורחים הרבים בחתונה היו הח"כים יעקב כ"ץ ואורי אריאל מהאיחוד הלאומי, ח"כ יצחק ועקנין, שר הפנים אלי ישי ושר הבינוי אריאל אטיאס מש"ס, שר המדע דניאל הרשקוביץ מהבית היהודי, שר התשתיות עוזי לנדאו מישראל ביתנו וח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה. אחרון בעלי זכות ההצבעה מבין האורחים נאלץ לעזוב את האירוע מיד לאחר החופה, כדי להזדרז להגיע למשכן הכנסת להצבעה, שהתקיימה כחצי השעה לאחר מכן.

חתונת בנו של ח"כ ניסים זאב בירושלים, יולי 2011. עומר מירון
גילה הבנה לאורחים שנאלצו לעזוב באמצע, אך נעדר בעצמו מההצבעה. ח"כ זאב, משמאל/עומר מירון

עוד בנושא:
חוק החרם עבר אמש בכנסת
"זהו כתם שחור בספר החוקים"
האם ניתן לגונן על החוק בבג"ץ?


עם זאת, אבי החתן ובעל השמחה, ח"כ זאב, שהצהיר מוקדם יותר כי ישתתף בהצבעה, החליט לבסוף להיעדר ממנה. בשיחה עם וואלה! חדשות הסביר זאב כי המועד המקורי שנקבע להצבעה, סמוך לשעה חצות, היה אמור להעניק לו מרווח זמן שיאפשר לו להגיע לכנסת - אך לאחר שהוקדמה, הוא החליט שלא לעזוב את החתונה. עם זאת, זאב אמר כי הוא לא ציפה מחבריו לכנסת להישאר באירוע ולפספס את ההצבעה, וכי הוא האמין שרובם יגיעו לחתונה לפני ההצבעה או מיד אחריה עם שובם מהכנסת - מה שאכן קרה לבסוף.

לפני שיצא מהחתונה, אמר ח"כ יעקב כ"ץ כי "באנו להגיד מזל טוב לח"כ זאב לחתונת בתו. מיד אחרי החופה נחזור לכנסת ונדאג להצביע בעד החוק שאני חתום עליו". לדבריו, הוא "שמח שיש לנו את הזכות לתרום לכך שלא יחרימו את היהודים במדינת ישראל. נלך משמחה לשמחה, משבע ברכות לשפע ברכות של הצבעות נכונות, בעד עם ישראל וארץ ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully