וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטס הישראלי: מסע הסברה של סטודנטים בדרום אפריקה

פנחס וולף

8.7.2011 / 4:48

27 הסטודנטים הישראלים יטוסו בחודש הבא על מנת להילחם בדה לגיטימציה נגד ישראל במדינה ובחרם האקדמי על אוניברסיטת בן גוריון. המארגנים מקווים במשלחת הבאה ישתתפו מאות סטודנטים

משלחת של 27 סטודנטים לתואר שני תצא בחודש הבא לדרום אפריקה על מנת להילחם בתופעת הדה לגיטימציה נגד ישראל. בראש המשלחת, שאנשיה יממנו את רוב עלויות הטיסה מכיסם, עומד אלון קמחי, שיזם בשנה האחרונה יציאת משלחות סטודנטים ללונדון באותה מטרה, כפי שפורסם בוואלה! חדשות. למימון השהות במקום התגייסו גם ההסתדרות הציונית, התאחדות הסטודנטים העולמית ואגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון.

קמחי הסביר מדוע יוצאת המשלחת דווקא לדרום אפריקה: "אוניברסיטת יוהנסבורג הכריזה חרם אקדמי על אוניברסיטת בן גוריון, ובנוסף, אחד ממנהיגי הציבור שם, דזמונד טוטו, מאשים את ישראל חדשות לבקרים על כך שהיא 'מדינת אפרטהייד'", אמר. "המטרה היא לתת מענה לטענות הקשות הללו דווקא מדרום אפריקה מדינה שהנהיגה בעבר מדיניות אפרטהייד".

עד למועד הטיסה, הסטודנטים מנסים לגייס כסף גם בדרכים לא פורמאליות. אחת הדרכים היא עריכת מסיבה בתל אביב שהכנסותיה יממנו חלק מהנסיעה. את ההזמנה למסיבה, שתיערך במועדון ברחוב דיזנגוף בעיר במוצאי שבת הקרובה, חברי הקבוצה מפיצים באמצעות דף הפייסבוק שלהם.

לדברי דובר המשלחת, רועי וולף, התקווה היא לרתום סטודנטים צעירים למאמץ ההסברה של ישראל. "אני מקווה שבמשלחות הבאות יצאו מאות סטודנטים ואנשים שהנושא קרוב לליבם ומוכנים לראות בכך אתגר חשוב ולהצטרף לקו ההסברה הראשון של מדינת ישראל", אמר וולף.

עוד באותו נושא:
סטונדטים ייצאו ללונדון: ניאבק בחרמות על ישראל
יוהנסבורג תחרים את בן גוריון, "בשל האפרטהייד"
לא רק משט: שיירת סיוע מאפריקה צפויה להגיע לעזה
לפני המונדיאל: יהודי דרא"פ הפגינו תמיכה בישראל

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully