וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטונדטים ייצאו ללונדון: ניאבק בחרמות על ישראל

פנחס וולף

22.2.2011 / 15:31

משלחת סטודנטים ישראלית תצא ללונדון במסגרת "שבוע אפרטהייד" במטרה להיאבק בתעמולה האנטי ישראלית. "בריטניה הפכה כר נוח לארגונים הפועלים נגד ישראל"

קבוצה של 25 סטודנטים ישראלים תצא בעוד כשבועיים ללונדון, בירת בריטניה, על מנת להיאבק בתופעת הדה-לגיטימציה נגד ישראל. זאת במסגרת "שבוע האפרטהייד" הישראלי, בו יתקיימו אירועים בכ-40 מוקדים בעולם. יוזם המשלחת, אלון קמחי, סטודנט לתואר שני באוניברסיטת תל אביב, גיבש את הקבוצה בסיוע רשת הפייסבוק. לדברי המארגנים, הסטודנטים מממנים מכיסם את מרבית עלויות הטיסה והשהייה במקום.

"עקב מגבלות של זמן, תקציב ובירוקרטיה, בריטניה נבחרה כיעד מרכזי למשלחת, מאחר והיא הפכה כר נוח לארגונים לא ממשלתיים לנקוט בחרמות ודה-לגיטימציה כלפי ישראל", אמר קמחי. "הגיע הזמן להפסיק לבכות על ההסברה הישראלית, ולפעול כדי לחזקה בדרכים חיוביות. מטרתנו להיות סנונית ראשונה למאבק נגד השקרים והתעמולה נגד ישראל".

המהלך יתבצע בשיתוף גופים פרו-ישראלים

דובר המשלחת, רועי וולף, הסביר את דרך פעולת המשלחת. "כל קבוצה שתגיע למוסד לימודי תפעל בשיתוף עם הקהילה היהודית, נציגויות ישראליות וגופים פרו-ישראלים מקומיים" אמר. "בצורה זו, ניתן יהיה ליצור תגובת נגד ראויה, גם אם היא נקודתית, כדי להתמודד עם מסע הדה-לגיטימציה של ישראל".

היציאה של משלחת הסטודנטים נעשית בתמיכת התאחדות הסטודנטים היהודים הבריטית (UJS) ומשרד ההסברה. הסטודנטים, שעברו בשבועות האחרונים סדנאות לקראת היציאה ללונדון, זכו גם לתמיכת אוניברסיטת בן גוריון ומכון ויצמן שאף תמכו במימון הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully