וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנית כרטיס לוטו? עלו סיכוייך לזכות בתינוק

משחק לוטו חדש שיושק בסוף החודש בבריטניה, יזכה מדי חודש את אחד המשתתפים בהגרלה בטיפולי בהפריה חוץ גופית באחת המרפאות המובילות במדינה. המחיר לכרטיס: 20 פאונד בלבד

בבריטניה הושק משחק לוטו חדש, בו הפרס לזוכים הוא לא אחר מאשר תינוק בפוטנציה: הלוטו הראשון בעולם המציע לזוכה בו טיפולי הפריה חוץ גופית הושק בחודש האחרון במדינה, ומספק למהמרים את הסיכוי "לזכות" בתינוק. באמצעות קניית כרטיס באינטרנט בשווי 20 פאונד יוכל כל אדם לזכות בטיפולי פוריות בשווי 25,000 פאונד באחת מהמרפאות המובילות בבריטניה. כך דיווח אתמול (רביעי) עיתון ה"סאן" הבריטי.

למשחק השנוי במחלוקת הוענק לאחרונה רישיון ועדת ההימורים והוא יושק כבר בסוף החודש. ההגרלה תתבצע מידי חודש, כך שאחת לשלושים יומים יוכתר זוכה מאושר לו תוענק האפשרות להפוך להורה. במידה וההפריה החוץ גופית של הזוכים תיכשל, יוצעו להם חלופות אחרות – החל משימוש בתרומת ביצית, ועד ללידה באמצעות אם פונדקאית.

הרווחים מהתכנית יועברו לארגון צדקה המספק תמיכה באינטרנט לזוגות ללא ילדים ולכאלה המנסים להרות ללא הצלחה. ובמידה ולמשחק תהיה הצלחה, יהיה ניתן בסופו של דבר לרכוש כרטיסי הגרלה בדוכני העיתונים הנמצאים ברחבי המדינה.

סביב המשחק המדובר כבר התעוררו דיונים בנושאי אתיקה, ועושה רושם שהתוכנית תעורר דיון רחב בעניין, בעיקר בקרב קבוצות דתיות שיראו בכך "מכירה" של חיי אדם. ג'וזפין קווינטאבל, השייכת לקבוצה הדנה בנושאי אתיקה הקשורים לפעולות פוריות, אמרה כי המשחק "משפיל את כל טבע האדם ואופן התרבותו", והוסיפה כי "אין לדרדר בריאת חיי אדם למצב של לוטו פומבי. במקום זאת, יש להשקיע יותר במחקר אודות בעיות פוריות". לעומת זאת, תומכי המשחק אמרו כי הם מקווים שהמשחק יקל את העול שעל מערכת הבריאות הבריטית, ויפיג מעט מלחצם של הנאבקים להרות.

עוד באותו נושא:
מהיום: נשים יוכלו להקפיא ביציות לא מופרות
תקדים: אישה תקבל זרע, מבן זוגה הנשוי לאחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully