וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים הלוי: "על דגן היה להתפטר נוכח ביקורתו"

היועץ לביטחון לאומי לשעבר, שכיהן גם כראש המוסד, טוען שמאיר דגן לא היה צריך לבקר בפומבי את ראש הממשלה - ושיש טעם לפגם בדבריו

חינוכית 23

(צילום: באדיבות ערוץ 23)

אפרים הלוי מותח ביקורת נוקבת על מאיר דגן, וטוען כי ראש המוסד לשעבר לא היה צריך להתראיין לתקשורת זמן כה קצר לאחר סיום תפקידו. בראיון לתכנית "שיחת נפש" בערוץ 23 אומר הלוי, שכיהן בעצמו כראש המוסד, כי אם לדגן יש ביקורת כה גדולה על ראש הממשלה, היה עליו להתפטר מתפקידו - ולא לשמור את דבריו עד לסיום כהונתו.

דגן, שפרש מראשות המוסד לאחרונה, התראיין לתקשורת בכמה נושאי ביטחון ופוליטיקה. בין היתר, תקף בחריפות את התפישה לפיה על ישראל לתקוף באירן, וכינה אותה "רעיון מטופש". לאחר שהוטחה בו ביקורת קשה, אמר בראיון ל"ידיעות אחרונות" כי דבריו "לא כוונו ישירות לראש הממשלה ולשר הביטחון הנוכחיים", אלא באופן כללי ל"בעיות המנהיגות במדינה".

בשיחה עם פרופ' יורם יובל, אמר הלוי: "כיהנתי כיועץ לביטחון לאומי, והתפטרתי. לאחר מכן התראיינתי ושאלו אותי מדוע התפטרתי. אמרתי שיש לי השגות לגבי תהליך קבלת ההחלטות של ראש הממשלה. חשבתי שמותר לי לומר את זה. מאיר דגן לא התפטר. הוא נשאר בתפקידו. הוא היה יכול להתפטר אם רצה, אבל לבוא עכשיו, אחרי שפרשת בהילה גדולה - ולא מוצדקת בהכרח, ואחרי שכל ראשי המדינה גמרו עליך את ההלל מכף רגל ועד ראש, ולהגיד דברים כאלה? אני חושב שיש בזה טעם לפגם".


עוד על מאיר דגן:
דגן: אירן תוביל למרוץ חימוש גרעיני במזרח התיכון
אשכנזי מציע לדגן "להשאיר את המחלוקת בחדר"
הראיון המתוקשר: "תקיפה באירן - רעיון מטופש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully