וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הילד שנספה בשריפה שיחק בנרות

מכבי האש שסברו תחילה כי השריפה בבית ביישוב שמשית פרצה בשל קצר חשמלי, חושדים כעת כי נדב אלון בן החמש, הדליק נרות בחדר שבו ישן. הנרות, ככל הנראה, גרמו לפרוץ השריפה הקטלנית

מחקירת הדליקה שבה נספה הבוקר (שבת) נדב אלון בן החמש ביישוב שמשית שבגליל התחתון, עולה חשד כי נרות שהדליק, הם שהציתו את הלהבות בחדר שבו ישן. טפסר משנה מיקי כהן, סגן מפקד תחנת כיבוי יזרעאל, אמר לוואלה! חדשות, כי מבדיקה שערכו הכבאים בבית, מתברר כי ככל הנראה הילד שיחק באש בחדרו באמצע הלילה וסבורים כי ייתכן ששיחק בנרות. החוקרים שללו אפשרות שהשירפה נגרמה מהצתה או קצר חשמלי ואף מצאו בחדר סימני חלב נר. מהחקירה עולה כי האש דלקה בחדר זמן רב לפני שהורגשה בחלקים אחרים בבית.

"אנחנו לא מעכלים את מה שקרה", אמרה אמו של הילד, תמרה, לחברים ולשכנים שהגיעו למקום. "אנחנו מבקשים בכל לשון של בקשה שייכבדו את הפרטיות של המשפחה". האם הוסיפה כי "נדב הגיע אלינו כמתנה. הוא בן זקונים ונולד לאב בן 50 ולאם בת 45. הוא נקרא כך כי החיים היו נדיבים אליו. זה אסון כל כך כבד".

פרמדיק מגן דוד אדום אמיר אלישע שהיה בזירת האירוע בבוקר, סיפר כי האם החרדה ישבה על המדרכה, בתקווה נואשת לראות את בנה יוצא חי מהבית הבוער. "כוחות הכיבוי הושיבו אותה רחוק מהבית, כדי שלא תבחין בגופת הבן מפונה מהמקום. היה המון רעש והמולה מסביב לבית. זה היה מראה מאוד קשה, להוציא ילד בן חמש שרוף".

שכנים אחרים סיפרו: "אנחנו לא מאמינים שזה קרה. התחלנו לשמוע צעקות ולא הבנו מה מתרחש. בזה אחר זה הגיעו צוות הכיבוי ומד"א. אין ספק שמדובר בטרגדיה קשה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רק אתמול חגגנו ביישוב והיום - כזה אסון". החדר שבו פרצה האש/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדליקה פרצה לפנות בוקר בבית מגורים בן שתי קומות, ביישוב הקהילתי שמשית דרומית-מזרחית לשפרעם. צוותי הכיבוי הרבים שהוזעקו לבית, סברו תחילה כי קצר חשמלי גרם לפרוץ הלהבות. אמו של הילד שנמלטה מהאש ועמדה מחוץ לבית, לא הצליחה להסביר לאנשי החילוץ באיזה מחדרי הבית נמצא בנה הקטן. רק לאחר זמן מה הוא אותר ללא רוח חיים בממ"ד שבקומת המרתף. במהלך החילוץ, נפגע אחד השוטרים באורח קל משאיפת עשן ופונה לטיפול רפואי. אבי המשפחה השוהה בחו"ל, הוזעק בחזרה לארץ עם היוודע הבשורה על מות הבן.

מנהלת הקהילה ביישוב סיפרה לאחר הדליקה כי מדובר באירוע בלתי נתפש. "פתאום לפנות בוקר ביום שבת נספה ילד קטן בכזה אסון. אנחנו נותנים תמיכה לשכבות השונות של הילדים ושל הנוער ביישוב, כי רק אתמול היה לנו אירוע מקסים בסחנה, חגגנו וכולם נהנו. מדובר בטרגדיה קשה". לדבריה, האם נתמכת כעת על ידי פסיכולוגים שהגיעו למקום, ואב המשפחה אמור להגיע ארצה בשעות הצהריים המאוחרות.

עוד בנושא:
הכבאים נכנסו לממ"ד, וגילו את גופת הילד
השכנים ביישוב המומים: זה כמו סרט אימה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully