וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני הילד שנספה בשריפה: "זה נראה כמו סרט אימה"

תושבי היישוב בעמק יזרעאל בו נספה בן 5 בשריפה בביתו בהלם בעקבות הטרגדיה. שכנה: "ראיתי כדור אש לוהט שעף מדלת הכניסה. תמיד נזכור את החיוך המקסים שלו". הכבאים: "לא מדובר בהצתה"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: יותם בן-דוד)

"הבת שלי העירה אותי בבהלה כי שמעה רעש נורא מהבית ממול". סיפרה הבוקר (שבת) לוואלה! חדשות אחת השכנות ביישוב בעמק יזרעאל בו נספה לפנות בוקר ילד בן 5 בשריפה שפרצה בביתו. "החלון שלנו משקיף על דלת הכניסה של הבית שנשרף. לפתע, הבחנתי בעשן סמיך וכבד שעולה מהבית. הכול היה נראה כמו סרט אימה. הכבאים הגיעו ואיתם גם כוחות מד"א. ראיתי כדור אש לוהט שעף מדלת הכניסה". השכנה הוסיפה כי "האם עדיין לא מבינה מה קרה לה, בן זוגה שוהה בחו"ל והוזעק להגיע לארץ מיד. הילד היה חבר טוב של הבת שלי, אני מעדיפה לזכור את החיוך המקסים של הילד הג'ינג'י עם העיניים הכחולות".

עוד בנושא:

טרגדיה בצפון: בן 5 נספה בדליקה בדירה בעמק יזרעאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה פשוט לא נתפס שככה פתאום לפנות בוקר של יום שבת נספה ילד קטן בכזה אסון". זירת השריפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהלת הקהילה סיפרה כי "זה פשוט לא נתפס שככה פתאום לפנות בוקר של יום שבת נספה ילד קטן בכזה אסון. אנחנו נותנים את התמיכה לשכבות השונות של הילדים ושל הנוער בישוב. רק אתמול היה אירוע מקסים בסחנה חגגנו וכולם נהנו, זו פשוט טרגדיה קשה. בשעה זו האם נתמכת על ידי פסיכולוגים שמתחקרים את האירוע. אב המשפחה צריך להגיע ארצה בשעות הצהריים המאוחרות. אנחנו נותנים את כל התמיכה שנוכל למשפחה".

בשל הטרגדיה הקשה, הנהלת הישוב יחד עם גורמי חינוך במועצת יזרעאל החליטו להכריז על מצב חירום בישוב. מועדוני הנוער וגני הילדים נפתחו, עובדים סוציאליים ופסיכולוגיים מקיימים בשעות אלו שיחות אישיות עם תושבי הישוב וילדיהם.

המשפחה החליטה שלא לבשר לאב על הטרגדיה בטלפון, עד שיגיע לביתו. כוחות הכיבוי של תחנת יזרעאל עדיין שוהים במקום ומחקירה ראשונית עולה כי לא מדובר בהצתה מכוונת. "אנחנו עדיין ממתינים לאב שישוב ארצה כדי לגולל בפניו את פרטי האירוע. כרגע ניתן לומר שלא מדובר בהצתה מכוונת", ציין דובר הכיבוי, מיקי כהן. כהן הוסיף כי "החלטנו לא לפרסם פרטים נוספים עד שהמשפחה תיתן את האישור לכך".

השריפה אירעה לפנות בוקר. צוותי מגן דוד אדום קבעו את מותו של הילד אשר נמצא בממ"ד בדירה. במהלך החילוץ נפגע אחד השוטרים באורח קל משאיפת עשן ופונה לקבלת טיפול רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully