וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומו האחרון של תרגיל העורף: מטוס "התרסק" ברידינג

כוחות הביטחון וההצלה תרגלו במסגרת יומו האחרון של תרגיל העורף הלאומי גם אירוע של דליפת חומרים מסוכנים. באזור נשמעו קולות נפץ והייתה תנועה ערה של ניידות משטרה, מד"א וכיבוי אש

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק)

במסגרת תרגיל העורף הלאומי "נקודת מפנה 5" התקיים בצהריים (חמישי) תרגיל משולב של כוחות החירום והמשטרה בתחנת הכוח רידינג בתל אביב. התרגיל נמשך מ-11:00 עד 15:00 ובמהלכו תורגלו טיפול בהתרסקות מטוס נוסעים עם נפגעים רבים ושולב בו אירוע חומרים מסוכנים. במהלך התרגיל הייתה תנועה ערה של ניידות משטרה, וכן כבאיות וניידות של מגן דוד אדום. כמו כן, נשמעו קולות נפץ והופעלו אמצעים פולטי עשן. צירי הגישה למתחם נחסמו.

אתמול תרגלו אזרחים ברחבי המדינה כניסה למרחבים המוגנים במסגרת תרגיל המוכנות הלאומית. בשעה 11:00 נשמעה אזעקה ברחבי הארץ ואזעקה נוספת נשמעה בשעה 19:00. במספר מקומות לא נשמעה האזעקה כראוי ובמספר ערים בדרום היא נשמעה פעמיים וגרמה לבהלה בקרב התושבים.

עוד על נקודת מפנה 5:
כל מה שצריך לדעת לקראת תרגיל העורף הלאומי
תרגיל העורף: אזעקה נוספת נשמעה ברחבי הארץ
בזמן האזעקה, בתל אביב המשיכו לתרגל את השופינג

תרגיל תפעול ארוע בו מתרסק מטוס נוסעים ושמעורב בו חומרים מסוכנים במסגרת תרגיל מוכנות העורף נקודת מפנה 5 בתחנת הכוח רידינג, יוני 2011. נמרוד סונדרס
תרגיל העורף מגיע לסיומו, מטוס "התרסק" ברידינג/נמרוד סונדרס

גם במשכן הכנסת תרגלו אתמול את הכניסה למרחב המוגן. ישיבת מליאת הכנסת החלה כאשר סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, השיב על שאילתות של חברי כנסת. כשנשמעה האזעקה, ביקש משמר הכנסת מיו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, ומחברי הכנסת האחרים, לגשת למרחב המוגן שמאחורי אולם המליאה, ולשם כך הופסקה הישיבה לכ-10 דקות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully