וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן השר קרא: הפרלמנט האירופי ידון בשחרור שליט

ב-28 ביוני צפוי להתקיים דיון בנושא החייל החטוף בוועדת החוץ של הפרלמנט האירופי שלאחריו צפוי דיון בפרלמנט עצמו. קרא: "לאחר הסכם הפיוס, האחריות על שליט עוברת לרשות הפלסטינית"

בלשכתו של סגן השר לפיתוח הנגב והגליל, איוב קרא, מסרו היום (שבת) כי יו"ר ועדת החוץ בפרלמנט הפלמי, פרנק קריילמן, נענה לבקשת סגן השר לכנס ב-28 ביוני דיון בנושא שחרור גלעד שליט בוועדה בראשה הוא עומד. עוד נמסר, כי לדיון יזומנו קרא עצמו, בני משפחת שליט, שגרירת ישראל בבלגיה תמר סמאש, וכן נציג הרשות הפלסטינית בבריסל. למחרת הדיון בוועדה, צפוי להתקיים דיון רב משתתפים בפרלמנט האירופי, בו ייטלו חלק סגן השר קרא ובני משפחת שליט, לצד חברי הפרלמנט האירופי.

עוד בנושא גלעד שליט:
מרקל וסרקוזי קראו לשחרורו המיידי של גלעד שליט
סרקוזי לנעם שליט: גלעד הוא בן חסותי
הורי שליט בצרפת: הוציאו צו מעצר לחוטפי גלעד

במהלך הדיון, צפוי קרא לדרוש להעביר את האחריות לגורלו של גלעד שליט אל הרשות הפלסטינית, שכן לדבריו, "לאחר ההסכם בין פתח וחמאס, שמטרתו איחוד הרשות לממשלה אחת משותפת, צריכים המגעים להתנהל מול רשות אחת שתהיה אחראית על כל המתרחש בשטחי הרשות, בין אם בעזה או בשטחי יהודה ושומרון ועליה תוטל האחריות בכל נושא". קרא הוסיף כי "לא יעלה על הדעת שיד אחת תושט לשלום ויד אחת תונף לטרור ונמשיך להתעלם, נגמרו הימים שנעשתה הפרדה בין ההצהרות היפות של פתח לבין הרג וטרור אכזרי שמבצע חמאס באותה עת באזרחי ישראל".

אתמול קראו קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, ונשיא צרפת, ניקולה סרקוזי, לשחרורו המיידי של שליט. במסיבת עיתונאים משותפת שערכו שני המנהיגים בתום פגישה ביניהם, אמרה מרקל כי "אנו קוראים ומבהירים לכולם שהשחרור הינו עניין חשוב ביותר". יצוין כי לחייל החטוף אזרחות צרפתית, עובדה שהגבירה את מעורבותה הבולטת של צרפת בתהליך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully