וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בירכא: בן 32 המוכר למשטרה נורה במגרש חנייה

קובי מנדל

18.6.2011 / 8:30

הנרצח הגיע למגרש הכדורגל בכפר על מנת לצפות במשחק ונורה ברגע שיצא מרכבו. על פי החשד, שני רעולי פנים ארבו לו על גבעה סמוכה. המשטרה הזהירה אותו בעבר כי הוא בסכנה

סאמי עקאב כטאר, תושב ירכא בן 32 המוכר למשטרה נרצח הבוקר (שבת) ביריות במגרש כדורגל בכפר. על פי עדי ראייה, הנרצח הגיע למקום על מנת לצפות במשחק כדורגל במגרש, וכשיצא ממכוניתו מסוג מזדה 3 במגרש החניה, נורה. עוברי אורח שהיו במקום סיפרו כי שני רעולי פנים ככל הנראה ארבו לו על גבעה סמוכה, במרחק כמה עשרות מטרים מרכבו, וירו בו ברגע שיצא מרכבו.

כטאר נפגע מהירי בחזה ובגב וצוות מגן דוד אדום ממטה אשר שהגיע לזירת האירוע מצא אותו ללא רוח חיים. הפרמדיק, עמוס דדון, נאלץ לקבוע את מותו. עדי ראייה סיפרו כי ראו את השנייים נמלטים רגלית מזירת הירי והמשטרה פתחה בסריקות באזור בניסיון לאתרם. מהמשטרה נמסר, שכטאר הוזהר בחודשים האחרונים מספר פעמים שהוא עלול להירצח בשל סכסוך מתמשך בין מספר משפחות בכפר.

זהו אירוע נוסף המתווסף למספר מקרי רצח שאירעו השבוע ברחבי הארץ. ביום חמישי בלילה נורה למוות תושב עכו בשנות ה-50 לחייו בעת ששהה במכוניתו. במשטרה העריכו כי הרצח בוצע על רקע סכסוך בין עבריינים בעיר. מספר שעות קודם לכן נמצאו גופותיהן של אם ובנה הפעוט, פליטים מאריתריאה, בדירתם שבאשקלון. במשטרה חושדים כי אב המשפחה, שגופתו נמצאה בבוקר יום רביעי, רצח את השניים והתאבד.

ביום שלישי בערב נורה תושב דימונה בן 43 למוות בעת שהיה במרכז המסחרי בעיר. גם במקרה זה, מעריכים במשטרה כי הרקע הוא פלילי. ביום שני בערב ירו אלמונים למוות מרכב חולף בתושבת לוד. בעלה נפצע באורח אנוש ושני ילדיה נפצעו באורח קל.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ירכא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully