וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בלוד: אישה נורתה למוות, בעלה ושני ילדיה נפצעו

איילה חננאל ואריאל נוי

14.6.2011 / 1:05

הירי ככל הנראה בוצע מרכב חולף, ונעשה על רקע של סכסוך בין חמולות בעיר. צוות של מד"א פינה את הפצועים לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם נקבע מותה של האישה

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

אישה נהרגה אמש (שני), גבר נוסף נפצע באורח קשה ושני ילדים נפצעו באורח קל מיריות שנורו לעברם ברחוב כצנלסון בלוד. צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום פינה את הפצועים לבתי החולים אסף הרופא בצריפין ושיבא בתל השומר, שם נקבע מותה של האישה שהייתה בתחילה במצב אנוש. במשטרה מעריכים כי הירי בוצע באמצעות נשק אוטומטי מרכב חולף, על רקע סכסוך בין חמולות.

זמן קצר לאחר הרצח נעצרו מספר חשודים במעורבות בו ועדי ראייה סיפרו למשטרה כי ראו את היורה נמלט מהזירה וכי הוא נפצע מאש שוטרים לעברו. בסריקות המשטרה נעצר אדם שישב ברכבו סמוך לצומת גינתון כשהוא פצוע ומדמם. על פי חשד המשטרה מדובר ביורה והוא הועבר להמשך חקירה בימ"ר מרכז.

מתחקיר האירוע עלה כי שני שוטרים מתחנת המשטרה הסמוכה לבית הנרצחת הגיעו למקום זמן קצר טרם הגעת היורים, לאחר שהבחינו במספר חשודים מתגודדים מחוץ לבית. בעת שהשוטרים היו במקום הגיח מרכב חולף אלמוני רעול פנים שיצא מהרכב ופתח בצרור יריות לעבר בני המשפחה. השוטרים החלו לנהל עם היורה קרב יריות עיקש, במהלכו, ע"פ עדי ראייה נפצע והצליח להימלט.

האישה נפגעה מכדור בצווארה ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו אותה כשהיא ללא דופק וללא הכרה ופינו אותה לבית החולים תוך מאמצי החייאה ממושכים. הבעל נפגע מכדור בחזהו והוא כעת מאושפז בבית החולים. שני הילדים פונו באופן עצמאי וטופלו בבית החולים.

מהחקירה עולה עוד כי קרבות בין הצדדים הקשורים לסכסוך ובהם גם קרבות ירי נמשכו גם לאחר הרצח. בעקבות המקרה, החליט מפקד המחוז ניצב בני סאו לתגבר את כוחות המשטרה בעיר.

עם היוודע דבר הרצח, הגיעו למקום תושבים רבים, ביניהם קרובי משפחתה של הנרצחת. התושבים האשימו את המשטרה באזלת יד שהבילה למקרה וצעקו: "עוד רצח שלא הצלחתם למנוע", ו-"אישה חפה מפשע מתה". התושבים הכחישו שמדובר בסכסוך חמולות וטענו כי האישה היא קורבן תמים של הירי.

התושבים מוחים על ההחלטה שהתקבלה במשטרה לפני כחודשיים להוציא שתיים מפלוגות משמר הגבול שהיו מוצבות בעיר, "אייל" וסמ"ג 7 (סיירת מג"ב), ולהעבירן לטייבה.

עוד באותו נושא:
בעל חשוד שרצח את אשתו ביריות מטווח קצר בלוד

(עדכון ראשון: 21:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully