וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בדימונה: גבר נורה למוות

רמי שני

15.6.2011 / 0:03

יממה לאחר הרצח בלוד, האלימות מגיעה גם לדימונה: גבר בן 43 נורה למוות במרכז המסחרי בעיר. המשטרה פתח בחקירת נסיבות האירוע, אך ככל הנראה מדובר בירי על רקע פלילי

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכה: גדי וינסטוק)

גבר בן 43 נורה אמש (שלישי) סמוך למרכז המסחרי בדימונה. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, אך ככל הנראה מדובר בירי על רקע פלילי.

מחקירה ראשונית עולה, כי מדובר באדם המוכר למשטרה שעל פי החשד פגע לפני מספר חודשים באדם אחר ועורר את זעמה של משפחתו. לעבר האיש נורו הערב חמש יריות בעת ששהה במסעדה במרכז המסחרי. עדי ראייה למעשה סיפרו כי שמעו את היריות בבירור, ורבים נמלטו מהם מהמקום כדי לא להיפגע. עד כה לא נמסר על כך שנעצרו חשודים במעשה.

"הגענו למרכז המסחרי, בעקבות הודעה על שמיעת יריות ועל כך שאדם נפגע והוא שוכב על הארץ", סיפרה רעות אהרוני, פרמדיקית של מד"א ממרחב נגב, "מצאנו מהר את האדם שנורה ככל הנראה מטווח קצר מאוד. הוא היה פצוע בגבו מכמה כדורים. בדקנו אותו במהירות. הוא היה ללא דופק וללא נשימה. לנו לא נותר אלא לקבוע את מותו".

באותו הזמן באר שבע: שני צעירים נפצעו מדקירות

לדברי תושבי האזור, הרצח אירע סמוך למקום שבו בוצע פיגוע חבלני לפני מספר שנים: "שמענו את היריות ונבהלנו, חשבנו ששוב יש פיגוע", סיפרה אישה ששהתה בזירת האירוע, "הרבה מאוד אנשים התחילו לברוח מכאן כי זה היה ממש מפחיד. פתאום האיש הזה היה זרוק על הארץ".

מפקד תחנת משטרת דימונה, סגן-ניצב נועם שקל, אמר הערב, כי האירוע נמצא בשלבי חקירה ראשוניים: "אנחנו עוד לא יודעים בדיוק מה קרה", הסביר, "הוזעקנו לכאן עם הישמע היריות ורק התחלנו לאסוף פרטים וממצאים ולחקור עדי ראייה".

ג'קי אדרי, תושב העיר, היה במשרד ליד המרכז המסחרי בעת הירי: "חשבתי שזה פיגוע חבלני ומיד ירדתי למרכז. מצאתי גופה על הארץ פגועה ממקבץ יריות בחזה. כנראה שגם עשו לו וידוא הריגה. חשתי שיש לו דופק. ניסיתי להחיות אותו. כשהגיע האמבולנס, הפרמדיקים קבעו את מותו".

מקרה אלימות נוסף אירע באותה שעה גם בבאר שבע. שני צעירים נפצעו באורח אנוש וקשה מדקירות, ככל הנראה במהלך קטטה שפרצה ביניהם. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום, פינו את השניים לבית החולים סורוקה בעיר. משטרת באר שבע פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

עוד באותו נושא:
הוארך מעצר החשוד ברצח בלוד: ”יש לו אליבי מוצק”
רצח בלוד: אישה נורתה למוות, בעלה ושני ילדיה נפצעו
בעל חשוד שרצח את אשתו ביריות מטווח קצר בלוד

(עדכון ראשון: 21:39, 14.06.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully