וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל בזירת הרצח בלוד: הצלחנו למנוע אסון כבד

רנ"צ יוחנן דנינו סייר בזירת הרצח שאירע אמש בלוד, ושיבח את השוטר שחלף במקום מעבר לשעות העבודה וירה לעבר החשוד ברצח. אחד החשודים האחרים במעורבות בתקרית יובא היום להארכת מעצר

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, ביקר הבוקר (שלישי) בלוד וסייר במקום בו נרצחה אמש תושבת העיר חדרה אבו-גריבה, כשאלמוני פתח לעברה באש ונמלט מהמקום. מהירי נפצעו גם בעלה של אבו-גריבה, שפונה לבית החולים במצב קשה, ושני בניה שנפצעו פצעים קלים. המשטרה מעריכה כי הירי אירע על רקע סכסוך בין חמולות יריבות. היום יובא אחד החשודים במעורבות בתקרית לדיון בהארכת מעצרו, והמפכ"ל שמע מהשוטרים בזירת הרצח סקירה על התקדמות החקירה בעניינו.

בסיור במקום, שיבח המפכ"ל את השוטר אלי לוי, שלדבריו הצליח למנוע פגיעה בבני אדם נוספים כשפעל בזירת הרצח. הוא אמר כי לוי הבחין ברכב חשוד בעת התקרית, ומנע את המשך הירי. "הייתי מצפה מכל שוטר שיעשה את מה שעשה אתמול לוי, אמר דנינו. "השוטר, שלא היה במשמרת בזמן האירוע, הביט החוצה, ראה את הרכב החשוד בזירה - וביצע את כל מה שאנו מצפים משוטר לבצע. לטעמי, הוא מנע אסון כבד יותר בפעולתו".

עוד בנושא:
אם לחמישה בלוד, יסמין אבו זעלוק, נורתה למוות
נתונים: עלייה דרמטית ברצח נשים מתחילת השנה

המשטרה טוענת לסכסוך חמולות, התושבים מספרים סיפור אחר

זמן קצר לאחר הרצח סיפרו עדי ראייה כי ראו את היורה נמלט מהזירה, לאחר שנפצע מירי השוטרים. בסריקות המשטרה נעצר אדם שישב במכונית סמוך לצומת גינתון כשהוא פצוע ומדמם, וככל הנראה מדובר ביורה. הוא הועבר להמשך חקירה בימ"ר מרכז.

מחקירת האירוע עלה כי שני שוטרים מתחנת המשטרה הסמוכה לבית הנרצחת בלוד הגיעו למקום זמן קצר טרם הגעת היורה – או היורים, לאחר שהבחינו בכמה חשודים מתגודדים מחוץ לבית. בעת שהשוטרים היו במקום הגיח מרכב חולף אלמוני רעול פנים שיצא מהרכב ופתח בצרור יריות לעבר בני המשפחה. השוטרים החלו לנהל עם היורה קרב יריות עיקש, במהלכו, כאמור, נפגעו בני המשפחה. התושבים הכחישו שמדובר בסכסוך חמולות וטענו כי האישה היא קורבן תמים של האלימות הפושה בעיר.


השתתפה בהכנת הכתבה: איילה חננאל. לפניות:plilimm@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully