וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב עכו נורה למוות בעת ששהה במכוניתו

קובי מנדל

16.6.2011 / 8:15

תושב העיר בשנות ה-50 לחייו נורה בעת שהיה במכוניתו באזור שיכוני המזרח. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים בנהריה, ובדרך לשם נקבע מותו. במשטרה מעריכים: הרקע - סכסוך בין עבריינים

בני ברכה, תושב עכו בן 49 נורה הלילה (חמישי) למוות בעת שהיה במכוניתו באזור שיכוני המזרח בעיר. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו במצב אנוש לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בנהריה, אך בדרך לבית החולים נקבע מותו.

גיל גמרבוט, פרמדיק במד"א במרחב אשר שהגיע לזירה מסר כי "הנרצח היה שרוע על הרצפה, סמוך לרכב. הוא כבר היה בלי דופק ובלי נשימה וביצענו בו פעולות החייאה. בדרך לבית החולים נאלצנו לקבוע את מותו".

ברכה, עבריין מוכר למשטרה, ניצל בעבר מניסיון חיסול, לאחר שרימון רסס הושלך לחצר ביתו. חוקרי היחידה המרכזית של משטרת מרחב הגליל פתחו בחקירת את האירוע ובמצוד אחר מבצעי הירי, אולם עד עתה טרם נעצרו חשודים. הכיוון המרכזי בחקירה הוא סכסוך בין עבריינים.

אמש נמצאו פליטה מאריתריאה ובנה התינוק ללא רוח חיים באשקלון. גופותיהם של הפליטה, בשנות ה-20 לחייה ובנה, תינוק כבן חודש, נמצאו בדירה ברחוב אליעזר מילרוד בדרום העיר. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב לכיש שהוזעקו למקום קבעו את מותם של השניים. במשטרה חושדים כי פליט מאריתריאה, שגופתו נמצאה אתמול הבוקר בחורשה סמוכה, הוא זה שרצח את האם ובנה ולאחר מכן שם קץ לחייו בתלייה. למשפחה נותרו עוד שני ילדים באריתריאה.

ביום שלישי בערב נורה למוות גבר בן 43 במרכז המסחרי בדימונה, ככל הנראה מדובר באירוע על רקע פלילי. ביום שני נורתה למוות תושבת לוד ובעלה ושני ילדיה נפצעו והמשטרה עצרה חשוד ברצח.

(עדכון ראשון: 05:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully