וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארגני מחאת הקוטג': הגבינה הלבנה הבאה בתור

איציק אלרוב, ממובילי המאבק להוזלת הקוטג', קרא לציבור להיאבק למען "השוואת מחיר הגבינה הלבנה למחירו הנוכחי של הקוטג'. הציבור בישראל יגלה את חוסנו ולא יצרוך את הגבינה הלבנה"

מארגני חרם הצרכנים נגד התייקרות מחירי הקוטג' הודיעו הערב (חמישי) כי בכוונתם להרחיב את המאבק למוצרים נוספים, ובהם גם גבינה לבנה. במסיבת עיתונאים מאולתרת שקיימו היום, אמר אחד מהמארגנים, איציק אלרוב, כי "מאבקנו להורדת מחיר הקוטג' נשא פרי. מחיר הקוטג' נכון לעכשיו ירד למחיר נסבל. אנו מברכים על כך ומקווים מאוד שהיצרנים ורשתות השיווק יגלו אחריות ואמפתיה לציבור צרכניהם וישאירו את מחיר חמשת השקלים לגביע לאורך זמן. אך ברור לכל בר דעת כי הקוטג' אינו מהות המאבק, הוא רק הסמל שלו".

"אנו ממשיכים במאבקנו ודורשים את השוואת מחיר הגבינה הלבנה למחירו הנוכחי של הקוטג'", אמר אלרוב. "לצער כולנו, מחירי הגבינה הלבנה כעת גבוהים מאוד ללא שום הצדקה, ולכן אנו אוזרים עוז ובשם הציבור שתומך בנו אנו מכריזים על חרם מידי על הגבינה הלבנה עד להוזלה משמעותית במחירה".

"המאבק של כולנו חייב להצליח והוא אכן נושא פירות. הציבור בישראל הוכיח שאינו מוותר עוד ואינו מוכן שירמסו אותו ויעשקו אותו יותר. זה הרווח שלנו כציבור וכחברה. הציבור בישראל יגלה את חוסנו ולא יצרוך את הגבינה הלבנה עד לירידה מידית במחירו. אנו קוראים לציבור לרכוש את הקוטג' במחיר חמישה שקלים, אך דוחים את כל המבצעים החד פעמיים וקוראים לקנות את הקוטג' רק אם יימכר במחיר נסבל וקבוע של חמישה שקלים. אנו דורשים מחברות המזון להודיע לציבור על כוונתם הברורה לבצע הורדת מחירים משמעותית באופן מיידי ולרמה סבירה".

עוד על מחאת הקוטג':

חרם צרכנים: אלפים הצטרפו למחאה על מחיר הקוטג'
חרם הקוטג': "אם זה יקר לא נקנה, שהמוצר יירקב"
הצלחה למחאה? "לא יוסרו מוצרים נוספים מפיקוח"
מחאת הקוטג': שמחון החליט לפתוח השוק לייבוא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully