וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפדופיל אורן קורידו: "מבקש כתף מהמדינה"

קובי מנדל

12.6.2011 / 20:00

שלושה ימים לאחר שנעצר בחשד שגלש באינטרנט באמצעות טלפון נייד בניגוד לתנאי ביהמ"ש, שוחרר הפדופיל אורן קורידו בתנאים מגבילים. "אני צריך טיפול ואין יד שתומכת בי"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

בית משפט השלום בחיפה הורה היום(ראשון) לשחרר בתנאים מגבילים את הפדופיל אורן קורידו, שנעצר בסוף השבוע לאחר שגלש באינטרנט באמצעות בטלפון נייד, בניגוד לתנאי שחרורו הקודם. מהמשטרה נמסר כי החקירה בעניין נמשכת וכי הפרקליטות תבקש לקיים דיון נוסף בתנאי שחרורו של קורידו.

קורידו, בעל היסטוריה ארוכה של מעצרים ואישומים בגין עבירות מין, נעצר ביום חמישי שעבר. לאחר שחרורו היום בתנאים מגבילים, האשים קורידו את המדינה בכך שהיא לא דואגת לטיפול הולם עבורו. בראיון לוואלה! חדשות אמר קורידו כי "עצרו אותי על גלישה באינטרנט, דבר שאסור לי לעשות וכל זה בגלל שהייתי בודד ולא היה לי עם מי לדבר. לפי דעתי אני צריך טיפול, יש הרבה דברים שאני לא יכול להתמודד איתם ואין יד או כתף שתומכת בי וקשה לי ואני מבקש בפעם המיליון שהמדינה תשים לי כתף תומכת כי נמאס כל שני וחמישי מעצרים".

זו אינה הפעם הראשונה שקורידו מפר את תנאי מעצרו. בפברואר האחרון הוא נעצר לאחר ששוטרים מתחנת חיפה שערכו חיפוש בביתו, גילו חומר פדופילי במחשבו האישי. כחודש קודם לכן הוא נעצר לאחר שהפר את תנאי מעצר הבית שנקבעו לו. בדצמבר האחרון הוגש נגד קורידו כתב אישום, לאחר שלפי החשד שידל באמצעות פייסבוק בני נוער להיפגש עמו ולקיים עמו יחסי מין. לפי כתב האישום, קורידו נהג לשדל את הצעירים כשהוא משתמש בזהות בדויה באתר.

עוד בפרשת אורן קורידו:

פרקליטתו של קורידו: "מחשבו לא מחובר לחשמל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully