וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מסתבך: קורידו הפר תנאי מעצר הבית - ונעצר

קובי מנדל

16.1.2011 / 9:30

שבוע לאחר שביהמ"ש המחוזי שלח אותו למעצר בית וקבע כי הוא מסוכן לציבור, הפר הפדופיל אורן קורידו, הנאשם שתקף צלם חדשות, את תנאי המעצר ונעצר בשנית

הפדופיל אורן קורידו נעצר שוב ביום שישי האחרון לאחר שהפר את תנאי מעצר הבית שנקבעו לו. בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרו עד היום (ראשון), ומאוחר יותר יתקיים דיון בבית המשפט על המשך מעצרו.

בית המשפט המחוזי בחיפה הפך לפני כשבוע על פיה את החלטת בית משפט השלום וקבע כי קורידו ישהה במעצר בית מלא עד תום ההליכים נגדו לאחר שהוגש נגדו כתב אישום על תקיפת צלם ערוץ 10 וניסיון לפציעה בנסיבות מחמירות בעת שזה צילם אותו סמוך לביתו. בית המשפט קבע כי קורידו מהווה סכנה לציבור.

זאת למרות קביעת בית משפט השלום בעיר מוקדם יותר, כי אין מקום להורות על מעצרו של קורידו בתיק זה. השופט אף רמז כי התביעה מבקשת לעצור אותו מאחר ולא הוגש נגדו כתב אישום על עבירות של שידול קטין לקיום יחסי מין עימו. השופט מתח ביקורת על הפרקליטות שביקשה לעצור את קורידו עד תום ההליכים על העבירות האחרות שבגינן הוא עומד לדין.

קורידו נעצר בתחילה בחשד ששידל כתב של הערוץ הראשון שהתחזה לנער בן 17 להיפגש עמו דרך רשת הפייסבוק לצורך קיום יחסי מין. אולם כתב האישום נגדו לא הוגש בשל שביתת הפרקליטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully