וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אנתוני ווינר יוצא לחופש ו"יקבל טיפול"

חרף הקריאות להתפטרותו, ממשיך חבר הקונגרס להיצמד לכסאו אף שהודה ב"קשרים לא הולמים" עם נשים ברשת ובכך ששיקר לגבי הפרשה. בחופשה יקבל "עזרה מקצועית כדי להפוך לבעל טוב יותר"

כשבוע אחרי חשיפת שערוריית הסקס האינטרנטית שלו, ממשיך אנתוני ווינר בינתיים להתעקש ולא להיכנע לקריאות הגוברות להתפטרותו, אך אמש (שבת) הסכים חבר בית הנבחרים הדמוקרטי בן ה-46 מניו יורק לנקוט בצעד זמני: הוא הודיע כי הוא מבקש לצאת לחופשה מתפקידו ("leave of absece") - מעין מקבילה למושג ה"נבצרות" הקיים אצלנו.

בזמן החופשה, הודיע ווינר, בכוונתו לפנות ולקבל "טיפול". לא נמסר מה מהות ה"טיפול" והיכן יתבצע, אך ייתכן שהכוונה לטיפול כלשהו נגד התמכרות לסקס. "חבר הקונגרס ווינר יצא היום לקבל עזרה מקצועית במטרה להפוך לבעל טוב יותר ואדם בריא יותר", הודיעה העוזרת שלו, ריסה הלר, זמן קצר לאחר שגם מנהיגת המיעוט הדמוקרטי בבית הנבחרים, ננסי פלוסי, הצטרפה לקוראים להתפטרותו ואמרה כי "עליו לעזוב ולפנות לקבלת עזרה".

ניהל קשר גם עם נערה בת 17

הפרשה התגלתה בשבוע שעבר, כשווינר - הנשוי לעוזרת של מזכירת המדינה הילרי קלינטון - פירסם בטעות בחשבון הטויטר שלו צילום בוטה של אזור החלציים שלו, בתחתונים בלבד (בדיעבד התברר שהתכוון לשלוח אותה באופן פרטי ל"ידידה" בסיאטל). במשך כמה ימים התעקש ווינר שהתמונה אינה שלו וטען כי חשבונו נפרץ, אך לבסוף הודה בדמעות כי אכן מדובר בתמונה שלו, וכי קיים "מערכות יחסים לא הולמות" עם כמה נשים בטוויטר ובפייסבוק, בהן גם כוכבת פורנו אחת.

את הגרסה השקרית שמסר הסביר ווינר בכך ש"נכנס לפאניקה", אולם מבקריו טוענים כי אינו יכול להמשיך בתפקידו לאחר ששיקר באופן פומבי וגרם נזק קשה למפלגתו. ביום שישי גבר הזעם הציבורי עליו לאחר שהודה כי בין הנשים שעמן ניהל קשרים באינטרנט הייתה גם נערה בת 17 מדלאוור, אם כי הבהיר כי במערכת היחסים הזו "לא היה שום דבר בוטה או בלתי מהוגן". במשטרת דלאוור אישרו כי אותה נערה "תוחקרה ולא מסרה שום מידע המעיד על מעשים פליליים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הווינר של ווינר, כפי שפורסם בטוויטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully