וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בני משפחה כלאו ואנסו צעירה במשך שנה

צעירה כבת 20 הצליחה לברוח בסוף השבוע מבית בדרום גרמניה לאחר שנכלאה בו במשך שנה ואולצה לעבוד בניקיון ובבישול עבור שלושת בני המשפחה. האב אנס אותה - ואיים עליה בנשק שלא תימלט

רק 15 השוטרים והכתבים שנותרו אמש (חמישי) מחוץ לבית הפסטורלי-לכאורה בהסמרסהיים רמזו במעט על גודל הזוועה שהתרחשה בין כתליו. שלושה מבני הבית - אב המשפחה, רעייתו ובנם המשותף - נעצרו לפנות בוקר בחשד שכלאו בו נערה כבת 20, והחזיקו אותה בתנאי עבדות לאורך השנה האחרונה. בסוף השבוע האחרון הצליחה הצעירה להימלט דרך חלון קטן בבית, כשאחד מ"שומריה" לא הבחין במתרחש. צוותים מיוחדים של המשטרה שהוזעקו למקום ליוו את בני המשפחה אל הניידות באיומי אקדח, מחשש שחלק מהם יירו לעבר השוטרים - או ינסו להתאבד. תלוי בכתב שראיין את השוטר. הדיווחים שעוסקים בפרשה, כמו בכל פרשת-מין קשה שפוקדת עיירה שלווה, סותרים - ובעיקר מתאמצים לגמד את גודל הזוועה.

על פרשת ג'וזף פריצל, שהביא ילדים לעולם עם הצעירה שכלא בביתו:
"אני חולם לצאת מהכלא", מספר פריצל מהמאסר
הגרסה האמריקאית: כלא צעירה במשך 18 שנים
והגרסה הפולנית: החזיק את בתו בשבי שש שנים

לדברי המשטרה במדינת בבאדן-וירטמברג שבדרום גרמניה, לא רק שאבי המשפחה אנס את הצעירה שוב ושוב, אלא שהוא גם "נידב" אותה למטלות שונות ברחבי הבית - כביסה, בישול, ניקיון ומירוק כלי כסף. בני הבית איימו על הצעירה באמצעות כלי נשק שונים שיהרגו אותה, אם רק תנסה להימלט. בכל רגע נתון הייתה הצעירה ה"עבד המשפחתי", כפי שהגדיר אותה אחד השוטרים, נתונה למשמר צמוד של אחד מבני הבית, שהתחלקו ביניהם בתורנויות. "הם נקטו כלפיה אלימות של ממש כדי 'לחנוק' כל רצון שהיה עלול לצוץ במוחה לברוח", סיפרו השוטרים לכלי התקשורת המקומיים.

ככל הנראה, הצעירה הכירה את בני המשפחה קודם לכן, אך המשטרה הייתה מעורפלת בהצהרותיה לתקשורת, כשנציגיה נשאלו מה הוביל את הצעירה להגיע אל הבית מלכתחילה, בהנחה שאכן הכירה את אופיים החשוד עד-אלים של חוטפיה.

אחת השכנות סיפרה לכתבים הרבים שהגיעו למקום כי בני המשפחה היו ידועים לשמצה במזגם הרע" וטענה כי פעם אחת הם כבר חטפו ילדה קטנה". ראש העיר, מרקוס דיטריך, אמר כי הוא "מזועזע שדבר כזה יכול להתרחש בקהילה שקטה שכזו". עם זאת, בניגוד לדברי השכנה, סיפר ראש העיר הקטנה, שבה פחות מ-5,000 תושבים, כי המשפחה "רק עברה לשכונה - ומעולם לא יצרה קשר עם השכנים".

(עדכון ראשון: 23:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully