וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת "פריצל האמריקאי": חיפוש גם בבית השכן

טלי גולדשטין

31.8.2009 / 10:58

לדברי משרד השריף, הבית הסמוך לבית גארידו נחשב גם כן לזירת פשע. המשטרה מחפשת אחר רמזים במספר מקרי רצח של זונות בשנות ה-90

המשטרה בקליפורניה הודיעה אמש (ראשון) כי החיפוש הנערך בבית בו הוחזקה ג'ייסי לי דוגארד בשבי 18 שנים ועברה התעללות, עומד להסתיים, כמו גם החיפוש בבית השכן. דובר של משרד השריף אמר כי עדיין נותרו שאלות שהתשובה עליהן יכולה להימצא רק בעוד שבועות. המשטרה הרחיבה את החיפוש לאחר שנחשף כי החשוד בחטיפה, פיליפ גארידו נהג לטפל בבית הסמוך לפני שהדיירים שמתגוררים בו כיום, עברו אליו.

בית המשפט באל דוראדו האשים את פיליפ גארידו בן ה-58 ואישתו ננסי, ב-29 סעיפי אישום, לרבות חטיפה למטרות מין, מעשים מגונים בילד ואונס. הם כפרו באשמה בעשרות סעיפי אישום שהוגשו כנגדם. דוגארד נחטפה מתחנת אוטובוס ילדים באגם טאהו ב-1991. היא הוחזקה בחצר האחורית של בית הזוג גארידו ועברה התעללות מינית. כתוצאה מכך, הרתה דוגארד לגרידו כתוצאה ממקרי אונס רבים, שהחלו בעודה רק בת 14, ונולדו לה שתי בנות, כיום בנות 11 ו-15. גם הן הוחזקו בחצר הבית.

לדברי משרד השריף, הבית הסמוך לבית גארידו נחשב גם כן לזירת פשע. "לפיליפ גארידו היתה גישה לנכס. הוא השתמש בו וטיפל בו כאילו התגורר בו", אמר ג'ימי לי, דובר המשרד. המשטרה מסרה כי היא מחפשת אחר רמזים במספר מקרי רצח של זונות בשנות ה-90. כמה מהגופות הושלכו סמוך לפארק התעשייתי בו עבד גארידו.

דוגארד ובנותיה מתגוררות כעת במלון סמוך לסן פרנסיסקו. דוגארד התאחדה עם אימה טרי פרובין לאחר 18 שנה בנפרד. בני הזוג גארידו מוחזקים במעצר ללא אפשרות לערבות והשימוע הבא בתיק שלהם ייערך ב-14 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully